Logitech MX500/700
Fra : Incognito

Dato : 02-01-03 17:38

Er der nogen der har gode/dårlige efteringer med Subj? Hvordan ligger den i
hånden?

Fra : Palle Ravn

Dato : 02-01-03 20:59

"Incognito" <i_want@no_spam.de> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har gode/dårlige efteringer med Subj? Hvordan ligger den
> hånden?

Kan sige at Mx700 liger findt, og baterierne skal ikke oplades så tit som
jeg troede. Jeg er godt tilfreds med min. En rigtigt god mus.

/Palle Ravn

Fra : Brizz

Dato : 02-01-03 22:06

> Kan sige at Mx700 liger findt, og baterierne skal ikke oplades så tit som
> jeg troede. Jeg er godt tilfreds med min. En rigtigt god mus.

Har netop købt og installeret min MX700 købt til 599 i Kvickly Extra i city
2 idag. Den kan jeg varmt anbefale... Fedt desigt som gjorde at jeg først
troede at der manglede knapper der hvor der plejer at sidde 2 knapper... Næ
nej blot gemt i designet... rigtig fed mus med mange seje features

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....nu med bil til salg