MS Windows
briani 27239
Opgadering til Win XP
Fra : Henrik Steffensen

Dato : 02-01-03 15:07

Jeg overvejer at opgradere til Win XP - jeg har nu win 98, men den kører
ikke godt efter mange installationer/afinstallationer af programmer. Jeg
overvejer faktisk også Win2000.

Jeg har bl.a. en Phillips CD-brænder og en HP ScanJet 5300C. Er der nogle
problemer i at få dem til at virke under Win XP?

Skal jeg have nye versioner af f.eks. brænderprogrammet (Easy CDE Creator)
og scannerprogrammet (HP precision Scan)?

Er der andre forhold, jeg skal være opmærksom på, inden jeg springer ud og
køber programmet? Kan jeg f.eks. blot sætte CD'en i og så installerer den
sig selv (hvorefter jeg skal geninstallere alle mine programmer, går jeg ud
fra)?

Hilsen Henrik.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 02-01-03 15:20

On Thu, 2 Jan 2003 15:06:56 +0100, "Henrik Steffensen"
<hst@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>sig selv (hvorefter jeg skal geninstallere alle mine programmer, går jeg ud

Jeg vil altid råde til at lave en ren installation og ikke en
opgradering. Oftest opstår der små eller større problemer ved
opgradering.

Hvilken maskine har du? Xp kræver mere hardware end w98.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Henrik Steffensen

Dato : 02-01-03 15:28

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> opgradering.
>
> Hvilken maskine har du? Xp kræver mere hardware end w98.

Jeg har en Pentium3 (tror jeg nok) med en 866Mhz processor, 128Mb Ram.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 02-01-03 16:15

On Thu, 2 Jan 2003 15:28:11 +0100, "Henrik Steffensen"
<hst@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>og
>ud

>Jeg har en Pentium3 (tror jeg nok) med en 866Mhz processor, 128Mb Ram.

Det skulle kører, men den kunne godt bruge dobbelt så meget ram.

Morten
morten@bowman.dk