AGP 1x/4x instillinger
Fra : Ukendt

Dato : 02-01-03 12:03

Har en compaq 7990 Athlon 800mhz, Bundkort med via chipse og Phoenix Bios,
Geforce 2 Ti200 64 dram.

Problemmet er at jeg kun kan få den til at køre Agp 1x i win 2000 pro
Hvordan får man den til at komme op på de 4x ?
(Der er ingen instillinger i Bios der kan gøre det )

Skal man havde nogle driver til det ?
Hvor kan de evt. Hentes ?

Mvh. Js

Fra : Martin K

Dato : 02-01-03 12:19

Js wrote:
> Har en compaq 7990 Athlon 800mhz, Bundkort med via chipse og Phoenix
> Bios, Geforce 2 Ti200 64 dram.

Der er da ikke noget der hedder GF2 Ti200. Endten er det et GF 3 Ti200 eller
også er det et GF 2Ti.

Typisk skal APG sættes i BIOS, så jeg forstår ikke helt hvis denne
indstilling er udeladt...

--
Martin K

Fra : Thomas

Dato : 02-01-03 12:26

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
eller
> også er det et GF 2Ti.
>
> Typisk skal APG sættes i BIOS, så jeg forstår ikke helt hvis denne
Kan du sige sCOMPAQ!!!

Prøv med programmet NVmax... det kan muligvis hjælpe dig.

ellers er der andre tweaktools til Geforcekort hos

www.guru3d.com

som muligvis kan hjælpe.

venligst

Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-03 12:27

"> Der er da ikke noget der hedder GF2 Ti200. Endten er det et GF 3 Ti200
eller
> også er det et GF 2Ti.

Ok tastefejl, men har da ingen bedtydning på dette.

> Typisk skal APG sættes i BIOS, så jeg forstår ikke helt hvis denne
> indstilling er udeladt...

Det er den her, hvis jeg køre win98 den der følger med er der ingen
problemmer.

Mvh. Js

Fra : Steen Brusgaard

Dato : 02-01-03 14:56

"Js" <(no spam)> wrote in message

> Det er den her, hvis jeg køre win98 den der følger med er der ingen
> problemmer.

Har du installeret Via 4-in-1/Hyperion drivere på 2000'eren?

Hvis ikke, kan de hentes her: http://www.viaarena.com/?PageID=2

Mvh Steen B.

Fra : Ukendt

Dato : 02-01-03 17:53

"

> Har du installeret Via 4-in-1/Hyperion drivere på 2000'eren?
>
> Hvis ikke, kan de hentes her: http://www.viaarena.com/?PageID=2

Jeps, men jeg kom til at læse lidt nærmer på compaq hjemmeside og ser at der
er to forskelige chipsæt

AMD-751T Northbridge

VIA VT82C686A Southbridge

Mvh. Js
og der står

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-03 01:05

"Js" <(no spam)> skrev i en meddelelse

> "

> Jeps, men jeg kom til at læse lidt nærmer på compaq hjemmeside og ser at
der
> er to forskelige chipsæt
>
> AMD-751T Northbridge
>
> VIA VT82C686A Southbridge

Hmm jeg har aldrigt fået det til at virke med win 2000 pro, kun i win 98 og
win xp pro
der sker noget mærkeligt i win 2000 pro driverne virke ikke altid.

Så jeg vil da også gerne høre hvis nogle der har en løsning på problemmet ?

Mvh. Marianne