MS Windows
briani 27239
Canon BCJ-4300 skannerprogram til XP??
Fra : Janhp

Dato : 02-01-03 11:19

Hej!

Efter at have installeret XP kan jeg ikke få skanneren på min Canon BCJ-4300
printer til at virke. Setup programmet kan kun installeres til Win95 eller
98.

Har du et skannet setup program, eller ved du hvor jeg kan få et? Bemærk at
det ikke er printer setup programmet, men skanner setup programmet. (Man kan
sætte en skanner cartridge i - i stedet for printer cartridge) ind i
printeren)

PFT!

Jan Poulsen

Fra : Never Winternights