Bios opdatering?? skal ,skal ikke
Fra : Lasse

Dato : 02-01-03 07:18

Hejsa NG og godt nytår
Har kørt sisoft sandra og får følgende besked:

Warning W2533: Disabled host controllers are present. Check BIOS
settings.

fatter aller en skid

Notice N224: SMBIOS/DMI information may be inaccurate

nå??

Tip T201: System BIOS is old. Check for an update.

jep har fundet hjemmesiden men der jo utallige
http://www.pcchips.com.tw/bios/bios.asp?module_id=4

Tip T212: BIOS can be shadowed so check whether it is.

okey

Tip T211: BIOS is flash-able and socketed so it can be upgraded when
needed.

ja det skal nok passe

Som i nok kan se er jeg ikke den store nørd, skal jeg holde mig fra
opdatering ??, er det en fordel at gøre det??Og hvad betyder de overstående
ting egentlig?
Håber der er nogle der vil hjælpe, kan evt. maile flere data fra sisoft
sandra.
Håber osse det er den rigtige gruppe
--
Lasse (8900)

YOU`LL NEVER WALK ALONE

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 02-01-03 07:30

Lasse wrote:

> jep har fundet hjemmesiden men der jo utallige
> http://www.pcchips.com.tw/bios/bios.asp?module_id=4

Du må jo vide eller kunne finde ud af hvilket bundkort du har.

> Som i nok kan se er jeg ikke den store nørd, skal jeg holde mig fra
> opdatering ??, er det en fordel at gøre det??

Hvis man ingen problemer har, og ikke har brug for evt. nye
features/muligheder i en nyere bios, skal man ikke opgradere den.

Fra : Lasse

Dato : 02-01-03 07:50

ja der står M810, men det står der jo flere gange på siden

> Hvis man ingen problemer har, og ikke har brug for evt. nye
features/muligheder i en nyere bios, skal man ikke opgradere den.

Ok så må jeg hellere lade være, tak for svaret.
--
Lasse (8900)

YOU`LL NEVER WALK ALONE