Hjælp til popup
Fra : jan larsen

Dato : 01-01-03 22:05

Hej.

Jeg sidder og roder med lidt popup, jeg har fundet et lille program som
laver denne linie, men den skal vel sættes ind i noget for linien virker
ikke som den ser ud nu, dvs den virker når den testes i programmet så henter
den fint den lille popup htm side jeg har lavet men jeg er ikke hel klar
over hvordan den skal sættes ind i htm siden.

newwin =
window.open('http://www.bedst-web.dk/nytaar.htm','Nytaar','toolbar=no,locati
on=no,directories=no,menubar=no,scrollbars=no,resizable=no,status=no,width=3
10,height=160')

--
Venlig Hilsen
Jan Larsen

Fra : Jimmy

Dato : 01-01-03 22:44

"jan larsen" <jala@post2.tele.dk> wrote in message
> [...]
> den fint den lille popup htm side jeg har lavet men jeg er ikke hel klar
> over hvordan den skal sættes ind i htm siden.

Prøv at spørge i dk.edb.internet.webdesign

Eller forklar tydeligere, hvordan det relaterer til asp-gruppen

Mvh
Jimmy

Fra : jan larsen

Dato : 02-01-03 10:07

"Jimmy" <spoerg@efter.den> skrev i en meddelelse

> "jan larsen" <jala@post2.tele.dk> wrote in message

> henter
>
> Prøv at spørge i dk.edb.internet.webdesign
>
> Eller forklar tydeligere, hvordan det relaterer til asp-gruppen

Som jeg forstår det skulle det være noget vbscript/asp men jeg er det ikke
helt sikker

Fra : Jimmy

Dato : 02-01-03 17:34

> "Jimmy" <spoerg@efter.den> skrev i en meddelelse

> Som jeg forstår det skulle det være noget vbscript/asp men jeg er det ikke
> helt sikker

Det er Javascript du viste eksempel på, og dermed uden for denne gruppes
kompetenceområde.

Der er i VBScript en funktion, der hedder MSGBOX men den vises på serveren,
og du vil have det ud på klienten.

Spørg i den gruppe jeg foreslog.

/Jimmy