Krypteringsgrad IE6.0
Fra : Leif Pedersen

Dato : 01-01-03 21:55

Hej

Da jeg har problemer med at logge på MIT CODAN(forsikring) på IE6,0 men ikke
på OPERA, ringede til deres support. Her fandt vi ud af at i IE 6.0 stod min
Krypteringsgrad til 56 Bit (Hjælp/Om Internet Explorer), og den skulle stå
til 128 Bit. for at kunne logge på.
Hvordan får jeg IE 6.0 ændret til 128 Bit
Jeg kører med WIN 2000.

Hilsen
leif-pedersen@mail1.stofanet.dk

Fra : Klaus Ambrass

Dato : 25-02-03 10:52

"Leif Pedersen" <leif-pedersen@mail1.stofanet.dk> wrote in

> [...]
> og den skulle stå til 128 Bit. for at kunne logge på.
> Hvordan får jeg IE 6.0 ændret til 128 Bit

Hej,

jeg mener det sker automatisk når man bruger WindowsUpdate og opdagerer til
MSIE6 og/eller benytter SP1 eller SP2. Ellers kan du få direkte besked på
følgende link:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;195833

--
Klaus Ambrass