Standby/dvale
Fra : MH

Dato : 02-01-03 04:56

Hej

Jeg har lige sat nyt bundkort i min pc et
Chaintech CT - 7VJL Apogee når jeg så vil have den til at gå på standby/
dvale stopper harddisken og skærmen men køleren bliver ved med at køre.

Hvor ligger fejlen?

MVH
Mikael

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 01-01-03 22:23

"MH" <mikaelh@post3.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Chaintech CT - 7VJL Apogee når jeg så vil have den til at gå på
> standby/ dvale stopper harddisken og skærmen men køleren bliver ved

Er det både når du sætter den i standby og i dvale? For i standby skal
køleren som regel fortsætte....!

--
/H3nrik V!

Special thanks goes to Intel for giving me that 1G OverClock
PIV 1.6A, now @ 2.6

Fra : MH

Dato : 02-01-03 00:53

Ja, både i dvale og standby