wanna-shave telefon åbnet
Fra : Sck

Dato : 07-03-01 18:58

Hej

Så blev min nokia 3210 åbnet. Det tog ca. 13 dage. Så ved I, hvad I kan
regne med : )

Mvh. Johan

Fra : Morten Juel

Dato : 07-03-01 19:07

hehe min blev unlocked

Fra : ZeFFeZ Praetorian

Dato : 07-03-01 20:55

heldige dig.. så venter vi andre stadig på at telia kortet bliver lukket
op.. well.. det er jo et valg.. jeg gider i hvertfald ikke at skulle
spendere 145+pp for et datakabel der bare skal bruges 1 gang for at få
fonen låst op..

/ZeFFeZ

--
   ----------- Signature -----------
<|=-=|> ICQ UIN: 14190557 <|=-=|>

Missing an E-mail account for all the spam?
   http://themail.com/ref.htm?ref=2108922
Not Making Money Online?
   http://home1.stofanet.dk/zeffez/
   Http://www.wanna-save.com/default.asp?GuestID=10193144

Fra : Morten Juel

Dato : 07-03-01 21:40

hehe nu havde vi 2 der skulle åbners + en vibrator der skulle installeres

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 07-03-01 23:28

Min er også blevet åbnet... den kan bare ikke gå på telias net herude på
bøhlandet.. Så jeg bruger Sonofons net

newsup6.151$F9.5497@news101.telia.com...

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-03-01 15:22

Rasmus Lauritsen wrote:

> Min er også blevet åbnet... den kan bare ikke gå på telias net herude på
> bøhlandet.. Så jeg bruger Sonofons net

Au, det bliver dyrt.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine

Fra : jan steen sørensen

Dato : 08-03-01 16:55

Carsten Riis skrev i meddelelsen <3AA79593.686AF1FE@car_ST_en.dk>...

>Au, det bliver dyrt.

BROK!

Det afhænger da meget af hvilket et behov Rasmus har.
Hvad er dyrt?
Rasmus fik en telefon til 0 kr. og et abon. (også til 0 kr. de første 6
mdr.) der "kun" takserer "normalpris" 1,95kr/min. i Sonofon's net (hvorimod
mange taletidskort tager op mod 4-5 kr/min., giver ham prisen 0,80kr/min.
hvis han en gang imellem kommer i Telia dækning - han har sikkert ikke
udelukkende anskaffet sig en mobil for at ringe "hjemme fra gården"? ingen
fakturering af forgæves opkald, mulighed for at ringe billigt FRA fastnet
(med prefix 1010) TIL sin mobil (evt. ved viderestilling fra fastnet) her er
det jo ligemeget HVOR mobilen befinder sig!

Rasmus glæder sig måske ovenikøbet også over den kvalitet der er i de nye
telefoner!!??

Er selv storbruger på mobil - har et 2½ år gammelt "Telia club" abon. til
kun 0,50kr/min. her sparet rigtig mange penge (ud fra mit behov) har også
benyttet mig af tilbudet fik en Nokia 3210 - så nu fik hende den langhårede
et rigtigt abon. Og en ny telefon!

Ja, jeg blevet lige grebet af en trang til at skrive en lille historie....

Jan

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-03-01 19:03

"jan steen sørensen" wrote:

> BROK!

Bemærkede du kolon streg og parentesSlut ?

Fra : jan steen sørensen

Dato : 08-03-01 21:11

Carsten Riis skrev i meddelelsen <3AA7C947.C8A8944E@car_ST_en.dk>...

>Bemærkede du kolon streg og parentesSlut ?
jeps, - hvorfor ? bare fordi jeg tager alt foran smilly seriøst ?

Jan

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 08-03-01 21:07

Jeg har da bare unlocket den og nu bruger jeg da mit gamle simkort igen....

Fra : Gunnar

Dato : 10-03-01 15:57

Jeg har ventet siden den 28/2..De har åbenbart ikke interesse i at få
kunder..
De har nok lagt Wanna-saves telefoner nederst i bunken...

Mvh
Gunnar

Fra : ZeFFeZ Praetorian

Dato : 10-03-01 17:00

jeg er på 16. dag siden jeg fik sim kortet.. virker stadig ikke.. så nu
har jeg sendt fonen til unlocking.. gider ikke vente mere..

/ZeFFeZ

Fra : Michael Jensen

Dato : 11-03-01 13:14

Har ventet på telefonen side 26/1 - modtog simkort d. 23/2 men mangler
stadig en telefon at sætte det i ?!?!

Michael

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 11-03-01 14:35

Michael Jensen skrev:

> Har ventet på telefonen side 26/1 - modtog simkort d. 23/2 men mangler
> stadig en telefon at sætte det i ?!?!
>
> Michael

Du er ikke den eneste, jeg fik mit kort for over to uger siden, men
mangler også stadig telefonen, har skrevet til dem - den skal nok komme
siger de...

--
Kenneth Olsen
E-mail: kenneth@olsen.dk

Fra : Claus E Beyer

Dato : 12-03-01 18:32

> [...]
nu
> har jeg sendt fonen til unlocking.. gider ikke vente mere..

Hvordan/hvor får man en sådan, A2618s, unlocked ?

Claus

Fra : Søren

Dato : 14-03-01 10:35

Hvordan får man fjernet SIM lock på Ericsson A2618??

Søren

Fra : Carsten Riis

Dato : 14-03-01 12:22

"Søren" wrote:

> Hvordan får man fjernet SIM lock på Ericsson A2618??

Man venter 6 måneder.