Kan man pille en P4 in-a-box køler af?
Fra : Flare

Dato : 01-01-03 18:09

Ja det var faktisk bare subj.

Mvh
Anders

Fra : Sp@cey

Dato : 01-01-03 18:16

"Flare" <dct_flare@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ja det var faktisk bare subj.

Personligt er jeg meget i tvivl om Konceptet In-a-box for mit vedkommende
fik jeg bare en processor og en køler ved siden i, ja en æske. Så om det er
det går ud på så kan du!

MVH
Sp@cey

Fra : Flare

Dato : 01-01-03 18:27

> [...]
> fik jeg bare en processor og en køler ved siden i, ja en æske. Så om det

Dohh hvor tåbeligt. Det er jo ikke sikkert det er alle steder man gør det.
Det er bare fordi de steder jeg har kigget har de kun in-a-box køler på
lager.

Anders

Fra : Flare

Dato : 01-01-03 18:32

> er

Lige en opfølgning. Mere præcis. Nogen der ved hvordan dette forholder sig i
Multimedia Eksperten?

Anders

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-03 20:45

>vedkommende
>
>Lige en opfølgning. Mere præcis. Nogen der ved hvordan dette forholder sig i
>Multimedia Eksperten?
Ikke direkte, men de gange jeg har købt InaBox P4 har de altid ligget
adskildt, og jeg har brugt standard pasta, så de bør værre nemme at skille
ad igen, når de først er sat sammen.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : JAM

Dato : 01-01-03 18:44

Ja.

Fra : M.N.

Dato : 01-01-03 19:06

"Flare" <dct_flare@hotmail.com> wrote in message
> Ja det var faktisk bare subj.
>
> Mvh
> Anders

Der er ingen køler på en "In a box". Den følger med, og man skal selv sætte
den på.

Mogens

Fra : Sp@cey

Dato : 02-01-03 16:45

> Der er ingen køler på en "In a box". Den følger med, og man skal selv
sætte
> den på.
>
> Mogens

Dohh selv! de ligger bare i den samme æske!

MVH
Sp@cey