Webcam Ezonics cam pro
Fra : Jan

Dato : 01-01-03 17:38

Jeg kan desværre ikke få det til at virke under hverken win2k eller XP, og af producentens
hjemmeside fremgår da også, at de to os'er ikke har support for mit webcam.

Findes der en universal driver jeg kunne prøve?

Er der nogle der har en løsning?

--
MVH Jan

Fra : MaRk

Dato : 01-01-03 17:50

Hvilket chipsæt har dit bundkort???

Fra : Jan

Dato : 01-01-03 18:09

Chipsættet er Via kt333, på et Soltek Sl - 75drv5 -atx med onboard audio (som i øvrigt knitrer
lystigt i takt med harddiske o.lign.)
Mvh Jan

"MaRk" <m-jons@mail.dkFJERN> skrev .

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 03-01-03 15:16

Har selv haft det webkamera - virker perfekt under både w2k og XP !

Fra : Jan

Dato : 03-01-03 18:43

Okay. Hvilket bundkort/chipset benyttede du da det virkede?
Jeg kan få enten billedet eller lyden igennem, men aldrig begge dele på en gang.

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 03-01-03 22:29

Epox 8k7a+ / AMD chipset

Tror du bruger en forkert driver....

Fra : Jan

Dato : 04-01-03 02:24

Jeg bruger den der hedder Newpro02. Er det den forkerte???
Mvh Jan