Nis Johansen Møller, Oksbøl, Als
Fra : Bodil Madsen

Dato : 01-01-03 15:55

Jeg mangler oplysning om Nis Johansen Møllers død. Han er født den 4. maj
1832 i Oksbøl, Als Nørreherred. Han boede en årrække i Oksbøl og var
færgekarl/matros ved overfarten mellem Hardeshøj og Ballebro. Han er
antagelig død (druknet?) i perioden 24. marts 1872 til 9. april 1876 ( den
sidste dato er konfirmationsdatoen for et af børnene, hvor der er anført et
+ ved hans navn).
Jeg har selv mikrokort for Oksbøl op til 1881, men der er ikke døde med på
kortene, og så vidt jeg husker fandt jeg ham ikke på de gamle mormonfilm.
Med venlig hilsen
Bodil Madsen

Fra : Henrik Hestbech

Dato : 13-01-03 16:54

Det var da et sjov sammentræf.

Min onkel A. Møller bor i Oksbøl v Varde, og har også i de sidste par år
arbejdet på den samme færgeoverfart.

MVH HH