Karup Mølle, Lysgård Herred, Viborg amt
Fra : Jette Pedersen

Dato : 01-01-03 13:15

Nogle af mine aner stammer fra Karup Mølle. Derfor er jeg interesseret i, om
der skulle være nogle, som ligger inde med viden om denne - eller forslag
til litteratur, hvor der kan findes oplysninger.

mvh
Jette Pedersen

Fra : nils jepsen

Dato : 01-01-03 13:54

Der er en artikel her :
Karup mølles
ældre historie. Af Vald. Andersen. Århus Stifts Årbøger 1983-84, side
31-34.

venlig hilsen Nils

Fra : Niels Gjermandsen

Dato : 01-01-03 17:59

Hej Jette
Du kan jo prøve hos "Den Møllehistoriske Samling,Holme Møllevej 21, 8260
Viby J." der kan da være der er bid der.
Vi hae i Amager Slægtshistoriske Forening haft et godt foredrag fra Den
Møllehistoriske Samling.
Den Møllehistoriske Samling har mange data samlet omkring de fleste af de
danske møller.
Jeg kender ikke en eventuel hjemmeside på Den Møllehistoriske Samling.

Niels Gjermandsen