Dejan-kabel?
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-03-01 17:35

Kan man bruge et Dejan-kabel som almindeligt datakabel, eller er det
KUN til at flashe med?

Hvor finder jeg en vejledning (skridt for skridt) til hvordan jeg
unlocker en 3210/3310 med Dejan-kabel (eller klon). Hvad skal jeg
bruge af software, og skal jeg bruge et dump fra en anden telefon
eller hvordan foregår det?
--
venligst
/Lasse

http://sms.fergusons.dk/ - Gratis SMS-sender med bekræftelse!

Fra : Morten Juel

Dato : 07-03-01 18:07

> [...]

> unlocker en 3210/3310 med Dejan-kabel (eller klon). Hvad skal jeg
> bruge af software, og skal jeg bruge et dump fra en anden telefon

http://www.nokiauk.f2s.com/dejfla.html

Mvh
Morten

Fra : Mobiltricks.dk

Dato : 07-03-01 18:08

Hej Lasse,

Hvis det har interesse får vi dette flasherkabel på lager indenfor en uges
tid. Se evt. vores nyhedssektion på www.mobiltricks.dk som netop er blevet
opdateret ! Flasherkablet kan ikke bruges som alm. fbus datakabel men
udelukkende til partial og full flashes af mobilen. Kablet kan unlocke ALLE
Nokia mobiltelefoner (inkl. 3310+6210) uanset firmware version.

Denne vejledning giver dig et overblik over hvordan det fungerer (skridt for
skridt) : http://gsmsearch.com/faq/nokiaflasher.html

Kablet leveres med stik til samtlige Nokiaer. Prisen er endnu ikke fastlagt
100% - men da dette højst sandsynligt bliver Off topic bedes alle spørgsmål
o.lign. ang. dette kabel sendes direkte til mobiltricks.dk på
info@mobiltricks.dk tak.

Med Venlig Hilsen
Thomas - Mobiltricks.dk

Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk> skrev i en