Netscape 7
Fra : Jane

Dato : 31-12-02 17:51

Jeg bruger netscape 7, og jeg syntes den køre fint, men 3 ud at 10 gange
virker frem og tilbageknapperne
ikke.

Jeg har også et andet problem, når jeg bruger den til news, og marker
"unread" altså,når jeg kun vil have ulæste tråde/meddelser, ja så fryser
det hele øjeblikkeligt, og det sker 9 ud af 10 gange.

Det samme skete også med den tidligere version af Netscape, samt den gamle
og nye version af Mozilla.

Er der andre som har oplevet det samme, eller har en løsning?

Er installeret på Windows 98se

Venlig hilsen
Jane

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 01-01-03 15:02

Jane wrote:

> Jeg bruger netscape 7, og jeg syntes den køre fint, men 3 ud at 10 gange
> virker frem og tilbageknapperne ikke.

Jeg bruger selv Netscape, men ike ofte 7.0. (Men derimod 4.7)

Jeg har aldrig oplevet de du beskriver.

Standarsvaret er vel:
1) Geninstaller Netscape 7.0. (Og fjern samtidig alle de andre variante du
har)
2) Hvis det ikke virker, så formatter PC'en. Dvs. geninstaller alt på den.

Jeg ved det, hvis dette var en bil ville det aldrig gå at svare sådan.
Men PC'er og PC-software er utroligt ustabilt.

Så svar nr.2 er at foretrække. For at rydde op.

(Jeg talte i foråret 2002 med en fra PC'support. Han formatterede personligt
sin PC 2- 3 gange om året for at holde den kørende...!)

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-01-03 18:19

In article <3E12F4DC.724B5C6D@aa.sa.dk>, jorgen-rasmussen@aa.sa.dk
says...
> (Jeg talte i foråret 2002 med en fra PC'support. Han formatterede personligt
> sin PC 2- 3 gange om året for at holde den kørende...!)

Dårlig PC.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Martin Christensen

Dato : 03-01-03 00:17

Fra : Stig Hansen

Dato : 01-01-03 23:59

> [...]
> og nye version af Mozilla.
>
> Er der andre som har oplevet det samme, eller har en løsning?

Hvis du har haft både Netscape og Mozilla installeret er det nok grunden
til at det ikke går så godt, de bruger samme profil og de kan ikke arbejde
sammen.
Profilen ligger i en mappe der hedder Mozilla, hvor den ligger i
Windows 98SE ved jeg ikke, men brug dit søgeværktøj og slet hele denne
mappe.

Netscape er kommet i en opdateret version 7.01 som kan hentes her.
http://makeashorterlink.com/?G25B31EE2

Personligt ville jeg dog vælge Mozilla 1.2.1 som også er oversat til dansk,
den kan hentes her.
http://makeashorterlink.com/?W26B21EE2
Dansk sprogpakke til 1.2.1 kan hentes her.
http://makeashorterlink.com/?P58B25EE2

Hvis der stadigvæk er problemer, er det nok din Windows installation der
er noget galt med, husk at opdatere dit system på Windows update for at få
den nyeste software.

Stig Hansen.

http://www.box4700.dk

Fra : Jane

Dato : 02-01-03 22:14

"Stig Hansen" <stig@REMOWEbox4700.dk> wrote in

> [...]
> Profilen ligger i en mappe der hedder Mozilla, hvor den ligger i
> Windows 98SE ved jeg ikke, men brug dit søgeværktøj og slet hele denne

Jeg fandt Mozilla-mappen i windows, kunne ikke afinstaller noget, så jeg
flyttede hele mappen i papirkurven, og efter en genstart syntes nu alt
at funger

> Netscape er kommet i en opdateret version 7.01 som kan hentes her.
> http://makeashorterlink.com/?G25B31EE2

Det er også den version jeg har

> [...]
> dansk, den kan hentes her.
> http://makeashorterlink.com/?W26B21EE2
> Dansk sprogpakke til 1.2.1 kan hentes her.

Jeg har prøvet Mozilla 1.0 men jeg syntes der var mange problemer, samt
en laaaangsom opstart, og hvad det angår så er Netscape 7.1 ikke meget
bedre. Den bedste og fulstændig problemfri/hurtig Netscape er efter min
mening 4.51, men den er jo noget forældet nu, så jeg håber jeg får glæde
af 7.1

Godt nytår og mange tak for hjælpen
Venlig hilsen
Jane

Fra : Stig Hansen

Dato : 02-01-03 22:42

> [...]
> bedre. Den bedste og fulstændig problemfri/hurtig Netscape er efter min
> mening 4.51, men den er jo noget forældet nu, så jeg håber jeg får glæde

Langsom opstart, det kan ikke passe, du skal huske og aktivere
quicklaunch, den findes både i Mozilla og Netscape, men hvor du gør det i
Windows versionen ved jeg ikke.
Netscape 4.51 Den serie bliver stadigvæk udviklet, seneste version er 4.80

Med mail kan hentes her.
http://makeashorterlink.com/?H172421F2

Uden mail kan hentes her.
http://makeashorterlink.com/?M2B2521F2