Statestik-hjælp ønskes :-)
Fra : Tanja Bromley

Dato : 31-12-02 16:49

Jeg vil høre, om I er villige til at hjælpe mig med lidt statestik-arbejde ?
Det drejer sig om, at jeg forsøger at samle alle vitamin/mineral-tilskud på
det danske marked i en sammenligningstabel, der skal være offentlig
tilgængelig (opslagsværk, kan man vel kalde det ... ). Men for at kunne
drage størts mulig gavn af sådan en samlet tabel, skal ALLE produkter helst
være med ... og det er her I kommer ind i billedet. - Jeg remser nu op,
hvilke produkter jeg har - og hvis I så vil være søde at skrive evt. andre
I kender til, så vil det være super-godt.

P.t. har jeg:

Travo Sport
Travo E-Sport
Salvimin
Racing Mineral
Gemüse-Kräuter-Mineralien
Surelimb (D&H)
Krafft Miner Blå
Krafft Miner Rød
Salvana Hestemineral
Salvana OK Mineral
Chevinal Plus

Krav til optagelse i sammenlignings-tabellen:
At produktet indeholder både vitaminer og mineraler, samt er et
lavdosis-produkt, som de ovennævnte (dvs. ikke fuldfoder eller
tilskudsfoder, der skal udfodres i mængder fra ½ kg og opefter)

Jeg skal sammen med navn på produktet ha' link til side med
ærringsindhold - eller ha' disse oplysninger på skrift. Essensen er jo
netop, at man i tabellen kan samenligne indholdsstoffer.

Jeg sætter selvfølgelig link herind til sammenlignings-tabellen, så snart
den ligger klar

Håber på Jeres assistance.

Mvh. Tanja

--
BORN RIDERS - Bornholms Westernklub
www.bornriders.dk

Fra : Anet

Dato : 31-12-02 17:04

fin ide´

--
Hilsen
Annette

Fra : Lene

Dato : 31-12-02 18:17

Wauv - superfin ide! Glæder mig helt vildt til at læse resultatet!

Godt Nytår - Mvh. Lene

Fra : Tanja Bromley

Dato : 01-01-03 15:17

"Lene" <hamadryad@mail.dk> skrev i en meddelelse
>Wauv - superfin ide! Glæder mig helt vildt til at læse resultatet!

Jamen, jeg er da rigtig glad for at høre, at I synes om idéen ! Jeg
laver tabellen, fordi jeg selv har gået og manglet sådan en oversigt i
forbindelse med mit foderplansarbejde. - Det er jo noget nemmere at gå nd i
en sådan og lede efter et bestemt vitamin el. mineral i top-dosis (hvis det
er dét, man mangler), end at skulle opsnuse alle produkter og gennemgå dem
fra en ende af

Men kender I slet ikke andre vitamin/mineral-blandinger ? Jeg har tilføjet
endnu to Salvana-produkter, som jeg havde glemt i farten: Salvana Ok Mineral
Lucerne + Salvana Calcium præparat - og oversigten rummer nu 18 produkter.

Mvh. Tanja

Fra : Liz

Dato : 01-01-03 20:54

Hvad med "SureGrow" fra D&H?

Mvh Liz

Fra : Tanja Bromley

Dato : 01-01-03 21:00

"Liz" <lizb@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad med "SureGrow" fra D&H?

Det er et alm. tilskudsfoder (½ kg dagligt og opefter):
http://www.brogaarden-foder.dk/PDF/produkter/suregrow.pdf - så desværre

/Tanja

Fra : Liz

Dato : 01-01-03 20:59