dvd-brænder...
Fra : jumbovorre

Dato : 31-12-02 16:46

Hej alle

Jeg står overfor at købe en dvd-brænder, men kan ikke helt beslutte mig
for, om jeg skal købe en stationær (til at stille under fjernsynet (sony
fq80 32") ) eller om jeg skal købe en til at putte i computeren... Den
skal bruges til at lave backup af film samt data, og så vidt jeg ved kan
man også gøre det på en stationær!?!?! Derforuden har jeg læst i en del
svar her på kandu, at prisen på en intern brænder til computeren vil
falde kraftigt i pris indenfor den nærmeste fremtid... kan det bekræftes
nu!? ellers har jeg kigget på h t t p : / / w w
w.comon.dk/index.php?page=news:show,id=12393 - sonys multi-drev....

Prisen er underordnet... Det skal bare virke!!!

Mvh
Steffen

http://www.kandu.dk/

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 01-01-03 11:42

jumbovorre skrev:
> Derforuden har jeg læst i en del svar her på kandu,

Jeg er ikke på kandu. Det du skriver er heller ikke på kandu.
Du skriver på usenet via kandu.dk

mvh
Jeppe Seidelin Dam