Ram optimering
Fra : LVJ

Dato : 31-12-02 15:57

Hvordan sætter jeg min computer op så den bruger mine ram optimalt. Jeg har
1 GB DDR og arbejder overvejende med ofte store grafiske filer i PhotoShop
(7.0).
Mvh
LVJ

Fra : Søren Blom

Dato : 31-12-02 16:00

"LVJ" <dryfly@oncable.dk> skrev
> Hvordan sætter jeg min computer op så den bruger mine ram optimalt.

Hvis du fortalte hvilken computer og styresystem du har, så kan vi hjælpe
dig.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : LVJ

Dato : 31-12-02 16:09

Jeg har en P4 2400 og bruger Windows XP.

Fra : Martin K

Dato : 31-12-02 16:30

LVJ wrote:
> Jeg har en P4 2400 og bruger Windows XP.

En computer består jo ikke kun af en CPU - nogle gange kan en udførlig
beskrivelse af bundkort mv. betale sig...

Se endvidere: http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

--
Martin K

Fra : LVJ

Dato : 31-12-02 16:40

Ok.:
Asus P4S8X SIS648 S478 3xDDR ATA133 AUD LAN6
Intel Pentium4 2400 MHz 0.13 PC533
1024 MB PC333 DDR PC2700

VH
LVJ

Fra : Thomas Hansen

Dato : 01-01-03 05:27

On Tue, 31 Dec 2002 16:39:47 +0100, LVJ <dryfly@oncable.dk> wrote:

> Ok.:
> Asus P4S8X SIS648 S478 3xDDR ATA133 AUD LAN6
> [...]

Gå ind i din bios og sæt alle dine ram sættings til laveste mulige. Hvis
din maskine stadig er stabil får du mest muligt ud af din ram. Det er ikke
sikkert at dine ram kan følge med men så må du ud og købe nyt ram,

cas 2.2.2 er som regl det bedste. Nogle gange kan man også sætte rammen til
optimal så finder den selv hvad den skal stå på. Jeg kender ikke dit mobo.
Men når det er Asus har det helt sikkert ram sættings i biosen.

--
Thomas Hansen

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 01-01-03 11:40

LVJ skrev:
> Hvordan sætter jeg min computer op så den bruger mine ram optimalt.

Hvad med op på en skammel eller et bord, måske?
Den skal i hvert fald ikke ligge ned.

mvh
Jeppe Seidelin Dam