Højtalere
Fra : Poul Petersen

Dato : 31-12-02 15:07

Hej alle.
Jeg står og skal investere i et sæt nye højtalere, jeg kan godt bruge nogle
råd.
Jeg har tænkt mig at købe Creative Labs Inspire 5.1 5700 eller Inspire 6.1
6700.
Er der nogen som ved hvad der er bedst?
Jeg har lige købt Soundblaster Audigy 2 Retail.
På forhånd tak for hjælpen.
Poul Petersen
pog@get2net.dk

---

Fra : beemer

Dato : 31-12-02 15:17

"Poul Petersen" <pog@get2net.dk> skrev i melding

> [...]
> råd.
> Jeg har tænkt mig at købe Creative Labs Inspire 5.1 5700 eller Inspire 6.1

Uten og tenke meg om Logitech 4.1 Eller 5.1 THX ikke noe plastikk lyd der
nei.Jeg råder deg til og teste ut Logitech sine enten 4.1 - 5.1 Før du
kjøper Creative sine.
100% bedre lyd og bass.

Fra : Peter Christiansen

Dato : 03-01-03 21:08

> [...]
> 6700.
> Er der nogen som ved hvad der er bedst?
> Jeg har lige købt Soundblaster Audigy 2 Retail.

Umiddelbart ville jeg anbefale dig at købe de nye megaworks thx 5.1, idet du
i audigy2 kortet allerede har indbygget digital dekoder, og derfor ikke
behøver en ekstern dekoder. De er godt nok en del dyrere, men er garanteret
også langt bedre. Se evt. på edbpriser.dk hvor der er en begejstret
anmeldelse :)

Peter