Default plugin problem
Fra : henrik Trolle

Dato : 31-12-02 14:00

..jeg kører netscape 7.0 og har installeret java j2re1.4.1_01...
når jeg skal logge på WWW.AL-NETBANK.DK skriver den.

Default plugin this page contains info of a type (application / x-java-vm)
that can only be viewed with the appropriate plugin..

og jeg bliver henvist til sun.java hvor der kommer den samme java j2re
frem som jeg har installeret.

nogle som ved hvad jeg så skal gøre..

M.V.H

Henrik Trolle

Fra : Torben Frøberg

Dato : 31-12-02 14:37

henrik Trolle wrote:
> [...]
> that can only be viewed with the appropriate plugin..
>
> og jeg bliver henvist til sun.java hvor der kommer den samme java j2re

Jeg bruger selv mozilla.

Jeg kender ikke netscape 7.0, men da den bygger på Mozilla, kan det godt
være, at følgende kan hjælpe dig.

Find ud af, hvor netscape er installeret og gå ind i direktoriet plugins

lav et symbolsk link ud til til din java installation, hvor linknavnet
skal være java (ln -s /sti_til_j2re1.4.0/ java

lav et symbolsk link
ln -s java/plugin/i386/ns610/libjavaplugin_oji140.so libjavaplugin_oji140.so

Herefter virkede det hos mig.

Håber det kan hjælpe.

Mvh. Torben