Hyl skrig første H K barn flyttet
Fra : marianne hellemose

Dato : 31-12-02 08:29

I går ringede den nye ejer og spurgte om hun måtte
hente lillemissen, efter et trediegradsforhør om hendes planer for i aften,
sagde jeg OK, men bare rolig de to
resterende er yderst dygtige og opfindsomme sammen
med Fnugger, så jeg mærker slet ikke at der mangler en
*GG*

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : "Carsten Sørensen"

Dato : 31-12-02 13:47

On Tue, 31 Dec 2002 08:29:01 +0100, marianne hellemose wrote:
> [...]
> men bare rolig de to
> resterende er yderst dygtige og opfindsomme sammen med Fnugger, så jeg

Jeg er sikker på du har fundet gode og kærlige hjem til dem, så det går jo
nok :)

Hvordan var det, fik du afsat dem alle, eller kommer du "desværre" til at
hænge på en af bøllerne?

Carsten Sørensen

Fra : marianne hellemose

Dato : 31-12-02 16:12

Carsten skrev
<Jeg er sikker på du har fundet gode og kærlige hjem til dem, så det går jo
nok :)>

Der var fundet "slaver" til alle 3 da de kom herned, den
ene sprang så fra, så øhhh jeg "kom" til at sige til Dortemarie "at så
kunne hun jo bare blive her" *GGG*

Det var kun en af de sorte der var blevet udvalgt specielt og den lille
sort/hvide render rundt med mit hjerte dinglende på en klospids, hun er en
"ener" så hun bliver her, tsk tsk tsk, men det er godt nok, Fnugger, "onkel
moar" ville få "et traume" hvis alle hans børn forsvandt,
han render kurrende rundt som en anden hønemor for
at holde styr på dem.

Fra : Camilla Larsen

Dato : 31-12-02 17:03

On Tue, 31 Dec 2002 16:11:55 +0100, "marianne hellemose"
<hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>moar" ville få "et traume" hvis alle hans børn forsvandt,
>han render kurrende rundt som en anden hønemor for

Hehehe Fnugger lavede de sjoveste "bonsai" angreb på HK børnene, jeg
var flad af grin den aften. Lige pluselig kommer et x antal kg hvid
snebold flyvende med allle 4 ud i luften over mod HK børnene og bum
lander midt i hele dyngen, hvor efter de kigger på ham med et blik der
siger " og så????"

Jow Fnugger skal nok tage sig af Baby HK, det er jeg slet ikke i tvivl
om*S*

--
Camilla

Fra : maz

Dato : 02-01-03 09:18

"marianne hellemose" wrote in message
> [...]
opfindsomme sammen
> med Fnugger, så jeg mærker slet ikke at der mangler en *GG*

Avs..det må være lidt hårdt at skulle aflevere de to. Kan sagtens forstå, at
du 'kom til' at sige, at den sidste da godt kunne blive hos dig. Det er et
fantastisk stykke arbejde du gør, Marianne. Den gave du fik var fuldt ud
fortjent.
:) maria

Fra : marianne hellemose

Dato : 02-01-03 10:11

Hej Maria
1000 tak, men jeg kan jo ikke lade være med at tænke at jeg er
"over-forkælet" ikke kun for jeg lov at "låne" nogle
dejlige katte, der i mange tilfælde lærer/giver mig noget
nyt, men bliver også "begavet" for det, det er da "frås"
*GGG* med de 3 tøser har jeg lært Fnugger at kende
fra en hel ny side, den store frække, til tider uudholdelige
"møgkat" går så højt op i sit ansvar som "moar" og viser
nogle fuldstændigt ukendte sider af sig selv, hvor i mod
min lille hunkat som har opført sig som om hun var mor for os alle, glemte
alle moderlige følelser og bare var sur
og utilnærmelig, så jeg har lært/oplevet en masse nye
sider af de katte jeg ellers syntes at jeg kendte "rimeligt"
godt, det er bare spændende.

På den triste side er "lærdommen" om at ikke alle katte
SKAL reddes for enhver pris, at nogle er bedre tjent
med at få fred. Det er svært, men nødvendigt at vide,
for kattens skyld.