redhat cd test
Fra : [TR]Fido_linux

Dato : 31-12-02 02:42

Hvor seriøst skla man tage denne test ?
Nu har jeg hentet cd 1 ned to forskellige steder fra, og begge skiver fejler
under testen i starten af installen.
Hvad kan jeg gøre ?
Kan det hjælpe at brænde dem ved lavere hastigheder ?

Fra : Lars

Dato : 31-12-02 11:32

[TR]Fido_linux wrote:

> Hvor seriøst skla man tage denne test ?
> Nu har jeg hentet cd 1 ned to forskellige steder fra, og begge skiver
> fejler under testen i starten af installen.

Jeg har oplevet det samme. Den første iso, jeg hentede fra
http://www.linuxiso.org fejlede ved CD testen, og installationen stoppede
undervejs, da jeg forsøgte alligevel. Den næste iso, jeg hentede klarede
testen og instalaltionen gik OK. Så jeg tror testen er god nok.

> Hvad kan jeg gøre ?

Når du downloader, kan du lave en cheksum test af iso'en inden du brænder,
så du ved at iso filen er ok.

> Kan det hjælpe at brænde dem ved lavere hastigheder ?

Ja det har bl.a hjulpet i mit tilfælde.

/Lars
http://www.freelancekonsulenten.dk