Overføre musik fra audiokasette til PC (MP~
Fra : Ali Aoun

Dato : 31-12-02 01:06

Hvilken måde er den letteste/bedste, at gøre dette på?

Eller hvem vil/kan gøre dette for mig?

Mvh

Ali Aoun

Fra : Robert Jensen

Dato : 31-12-02 01:14

"Ali Aoun" <aoun786_fjern_dette_@hotmail.com> wrote in message
> Hvilken måde er den letteste/bedste, at gøre dette på?
>
> Eller hvem vil/kan gøre dette for mig?
>
> Mvh
>
> Ali Aoun

hvis du har easy cd creator, er der et program man sætter til at optage,
hvorefter det selv deler filerne op og pakker dem i mp3 format.

du kan sikkert også finde mange gratis programmer der kan det asmme på
www.downloads.com

--

Med Venlig Hilsen

Robert Jensen
www.robert-jensen.dk

Fra : Dyl

Dato : 31-12-02 11:04

Måden jeg har gjort det på;

Købte kabel (kr. 50,- i Fona) med 2 phone-stik (de "almindelige" til
steroeanlæget) i den ene ende, og et "walkmandsstik" i den anden som jeg
satte i mikrofonstikket på pc'en.

Phone-stikkene skal naturligvis sættes i båndoptagerens udgangs-stik.

Herefter brugte jeg Windows' egen Lydoptager under Tilbehør -->
Underholdning.

Ganske lige til.

Godt nytåt.

/Dyl

"Robert Jensen" <fjerndette_svend_dellepude@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3e10e157$0$71603$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Ali Aoun

Dato : 31-12-02 13:26

Det lyder da nemt nok..........
Mange tak for svarene

Mvh

Ali Aoun

Fra : sune vuorela

Dato : 31-12-02 16:39

On Tue, 31 Dec 2002 13:25:52 +0100, "Ali Aoun"
<aoun786_fjern_dette_@hotmail.com> wrote:

>Det lyder da nemt nok..........
>Mange tak for svarene

Hvis du bruger cdwave - cd.wave.com så er det meget nemt at klippe
bagefter. Først optager du det hele ind på harddisken og så mærker du
lige af mellem sangene. klipklipklip - du har nu mange filer i stedet.
1 pr sang. herefter kan du enten brænde dem til en cd eller
voldkomprimere dem med mp3 eller noget andet.

--
SUne