GODT NYTÅR TIL ALLE HERINDE !
Fra : Tumling

Dato : 30-12-02 22:59

Jeg ville lige benytte lejligheden her på faldrebbet til at ønske alle
herinde et rigtigt godt nytår.

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Birgitte

Dato : 30-12-02 23:02

Halløjsa Inger
Det var da dejligt at høre fra dig igen, skønt at du endelig er med igen, vi
har savnet dine søde meninger og søde historier.
Jeg vil være den allerførste til at ønske dig, manden og alle dyrene et godt
og lykkebringende NYTÅR.

Missehilsner fra Birgitte
DK True Trust
www.truetrust.dk
birgitte@truetrust.dk

Fra : Ida

Dato : 30-12-02 23:11

Også ønsker om et godt nytår til alle 2 og 4-benede skal lyde herfra Virum

--
DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk -killinger til salg

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 30-12-02 23:37

JA tænk engang... endnu et år er gået... ak som tiden flyver.

Jeg ønsker også alle et godt og lykkebringende nytår - jeg ved at jeg i
hvert fald for rigeligt at se til med både Emma, eksamener og bryllup - puha
jeg får helt sved på panden... men i hvert fald

GODT NYTÅR TIL ALLE:

Randi

Fra : Kate

Dato : 31-12-02 01:37

"Tumling" <TumlingKATTE@BAKKEgmx.net> wrote in

> Jeg ville lige benytte lejligheden her på faldrebbet til at ønske
> alle herinde et rigtigt godt nytår.

Jamen i lige måde.
Håber alle får et godt nytår.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 31-12-02 07:06

"Tumling" <TumlingKATTE@BAKKEgmx.net> wrote in message
> Jeg ville lige benytte lejligheden her på faldrebbet til at ønske alle
> herinde et rigtigt godt nytår.
>
> / Inger Kaya
> DK-Pisik
> www.pisik.dk

Hejsa.

Jeg vil da osse ønske alle et rigtigt dejligt nytår, og tak for det gamle år
med masser af spændende, hjertegribende, sørgelig og glad læsning fra de
fleste her i gruppen.

Eller som man siger i det land, hvor jeg oprindelig kommer fra:

Innûvinni pilluaritsi.

MvH Aragorn_dk

Fra : marianne hellemose

Dato : 31-12-02 08:24

I lige måde, til alle fire og to benede

--
Marianne og alle "bæsterne"

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 31-12-02 07:53

Tak og i lige måde herfra

Venlig hilsen
Louise Viborg
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk

> Jeg ville lige benytte lejligheden her på faldrebbet til at ønske alle
> herinde et rigtigt godt nytår.
>
> / Inger Kaya
> DK-Pisik
> www.pisik.dk

Med venlig hilsen
Louise Viborg
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Broxgaard

Dato : 31-12-02 11:54

> Jeg ville lige benytte lejligheden her på faldrebbet til at ønske alle
> herinde et rigtigt godt nytår.

Også et godt nytår her fra

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel

Fra : Trine Piltoft

Dato : 31-12-02 13:01

Jeg vil da også lige benytte anledningen til at ønske et rigtig godt nytår
til 2- og 4-benede herindefra

Mvh. Trine og alle misserne

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Battlefield´s

Dato : 31-12-02 13:10

Også et godt NYTÅR til alle herinde
ønsker: Vibeke og alle Battlefield-misserne

Fra : Elwarth

Dato : 31-12-02 13:35

Hej alle misser og jeres mennesker!

Der skal også lyde et rigtig godt nytår herfra, hvor vi i dag skal ud og
hente lille Gry...(jubiii, endelig, hurra

Venligst

Dorthe, Kitti, Frida, Simba og Abbie

Fra : Majer

Dato : 31-12-02 15:22

Vi vil også ønske jer alle et rigtig godt nytår!

Mange hilsner fra
--
Majer, Peter & Creamy

http://www.majer.dk
(Nu med helt nyt design)

Fra : Mejdahl

Dato : 31-12-02 16:17

Ja godt Nyt ÅR fra Tarp/Esbjerg.

Fra : Nimo

Dato : 31-12-02 16:38

Også et rigtig godt Nytår fra Nina og Misifuzz og Lucyfuzz!

Fra : LAJ

Dato : 31-12-02 18:46

"Tumling" <TumlingKATTE@BAKKEgmx.net> skrev i en meddelelse
> Jeg ville lige benytte lejligheden her på faldrebbet til at ønske alle
> herinde et rigtigt godt nytår.

Vi vil også lige ønske jeg alle et rigtigt godt nytår!

Mange nytårshilsner, Lerke og Misse-banden.

Fra : Bente Jepsen

Dato : 01-01-03 12:30

Også rigtig godt nytår til alle herfra.

Og så har vi endda haft en rigtig god nytårsaften, for Søster har taget det
såååå fint. Der har kun lige været et par gange hun så lidt utryg ud. Hun
plejer ellers at gemme sig under sofaen nytårsaften, så det var dejligt.
Tommy var lidt mere urolig men ikke så han gemte sig.
Og der blev da ellers skudt godt udenfor vores hus.

Håber I alle har været lige så heldige.

Knus, og et rigtig godt kattevenligt nytår
Bente