Bærbar CPU i stationær ??
Fra : Michael Nielsen

Dato : 30-12-02 18:33

Nu er der så meget snak om computere der ikke må larme.

Er der egentlig nogen der har lavet et bundkort til den stationærer
hvor man kan sætte en mobil processor i? Derved kunne man jo spare
blæseren!!!

Det kan godt være det lyder dumt, men jeg syntes faktisk det ville
være smart. Jeg står selv og overvejer en bærbar med dock istedet for
den næste PC.

Hilsen Michael

Fra : Erik

Dato : 30-12-02 19:02

Michael Nielsen <skeem@mail.tele.dk> wrote in

> [...]
>
> Det kan godt være det lyder dumt, men jeg syntes faktisk det ville
> være smart. Jeg står selv og overvejer en bærbar med dock istedet for

Et tillægspørsmål herfra:
Kan man på nogen måde erstatte harddisken med et CF-kort?

Mvh
Erik

Fra : Allig8or

Dato : 30-12-02 22:48

"Erik" <erik@noemail.no> skrev i en meddelelse
> Michael Nielsen <skeem@mail.tele.dk> wrote in
>
> Et tillægspørsmål herfra:
> Kan man på nogen måde erstatte harddisken med et CF-kort?
>
> Ved ikke lige med Harddisk,men på nogle bærbare fra Medion,er der ikke
diskettedrev,men et compact-flash-card...
Godt Nytår....

--
Allig8or
Allig8or125@hotmail.com

Fra : Erik

Dato : 31-12-02 16:04

> Ved ikke lige med Harddisk,men på nogle bærbare fra Medion,er der ikke
> diskettedrev,men et compact-flash-card...
> Godt Nytår....

Når man i så fald kan boote på kortet, behøver man så i det hele taget et
C: drev?

Mvh
Erik

Fra : paul

Dato : 30-12-02 23:05

Endelig et fornuftigt spørgsmål.
Men der er også det at pentium4 selv kan drosle ned hvis den bliver for
varm.
Så der skulle bare være en form for speederpedal på enhver PC. Når man bare
surfer eller skriver et brev kunne man skrue ned for blusset og glæde sig
over at blæseren automatisk stopper.....
Mange af de billigere bærbar idag har en stationær P4 processor for at spare
penge.