?? vedr Asus P4S333
Fra : Morten Jensen

Dato : 30-12-02 18:24

Det er meget fint med alt dette nymodens Post-Reporter hvor maskinen snakker
til en - men hvad gør man når man ikke kan forstå hvad der siges ?

Der postes efter at drevene er fundet at der er fundet en fejl og man skal
"Enter Power Setup" - Problemet er bare at der ikke er nogen fejl at se....

Nogen ideer?

MVH
Morten

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 30-12-02 21:18

"Morten Jensen" <morkaj@email.com> wrote in message
> [...]
>
> Der postes efter at drevene er fundet at der er fundet en fejl og man
> skal "Enter Power Setup" - Problemet er bare at der ikke er nogen

Højst sandsynligt synes den at en af dine blæsere kører en tand for langsomt
eller at en af dine spændinger afviger mere end den burde. Jeg slog
FAN-monitor's fra i BIOS på mit - det hjalp...!

--
/H3nrik V!

Special thanks goes to Intel for giving me that 1G OverClock
PIV 1.6A, now @ 2.6

Fra : testpersonen

Dato : 30-12-02 21:51

"H3nrik V! [2670]"
<vernerbo_YOU_HAVE_TO_REMOVE_BOTH_THIS@_AND_THIS_TO_REACH_MY_hotmail.com>
wrote in message news:auq9m3$ks7$1@sunsite.dk...
> [...]
> eller at en af dine spændinger afviger mere end den burde. Jeg slog
> FAN-monitor's fra i BIOS på mit - det hjalp...!

Højst sandsynligt pga. det er et skod board :) Jeg har købt et nyt nu :)
Efter jeg købte et P4PE board har jeg kunne få følgende :
Stabilt system i ALT (spil programmer osv.)
OC af cpu
mere stabil strøm på bla 3.3v

Testpersonen

Fra : H3nrik V! [2670]

Dato : 30-12-02 22:32

"testpersonen" <testpersonen@get2net.dk> wrote in message

> Højst sandsynligt pga. det er et skod board :) Jeg har købt et nyt nu

Ja-ja... Det syn's jeg jo oxo, men man må jo prøve at hjælpe manden...! ;)

Fra : Morten Jensen

Dato : 31-12-02 09:27

Skod og skod - det ved jeg nu ikke - jeg købte boardet til min datters
maskine sammen med en P4 1,6 nw boxed (til en meget fin pris) - Lige ud af
æsken kører setuppet 2250 mhz med en temp på 33 grader. Fuldstændigt
stabilt. Jeg mener ikke at boardet (til prisen) er så galt endda.

Det er vel også klart at nyere boards gerne skulle være bedre.

Men tak for jeres svar - jeg vil straks teste dem af.

MVH
Morten

Fra : Bachelor®

Dato : 31-12-02 02:36

"Morten Jensen" <morkaj@email.com> skrev i en meddelelse news:3e108126$0$143$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> "Enter Power Setup" - Problemet er bare at der ikke er nogen fejl at se....

Det er market med rød tekst så vidt jeg husker, men højst sandsynlig en
blæser der kører for langsom. Disable den blæser.