Hardware acc. lydkort - betydning ?
Fra : Thomas Krath

Dato : 30-12-02 18:09

Hej NG!

For ikke at få "smølfestemmer" i Mafia har jeg skruet hardware acc. på
lydkortet ned til "no acc.". Hvilken betydning har dette for mit system
(udover at Mafia ikke kører med "smølfestemmer" ?

--
Mvh/Thomas Krath

Få styr på din køreteknik for 100 kr om året - se www.ktklub.dk

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 30-12-02 19:09

"Thomas Krath" <tkrath@REMOVESTHIS.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lydkortet ned til "no acc.". Hvilken betydning har dette for mit system
> (udover at Mafia ikke kører med "smølfestemmer" ?

Hvis lydkortet understøtter HW acc. Så er det somregel EAX der menes. Det
aflaster alt andet lige din CPU for at styre lyden og lader lydkortet om den
opgave. Hvis spillet kører som det skal, så er det jo fint nok, men hvis der
mangler EAX eller andre 3D ting, så er det lækkert at ens lydkort
understøtter HW, for det lyder skide godt

VH
Peter

Fra : Thomas Krath

Dato : 30-12-02 19:25

> [...]
> jo fint nok, men hvis der mangler EAX eller andre 3D ting, så er det
> lækkert at ens lydkort understøtter HW, for det lyder skide godt

Ok - tak

--
Mvh/Thomas Krath
http://nissan.tkrath.dk - Almera GTi @ 159hk/186nm [SÆLGES]