multimedia jukebox
Fra : ps

Dato : 30-12-02 16:07

Som den glade ejer af en ny Archos jukebox multimedia har jeg forsøgt at
lægge nogle videoklip over på denne - men de kan ikke afspilles, siger den.
Et nærmere studie af manualen fortæller, at avi filer skal konverteres til
"MPEG4 Simple Profile" - og et stykke software ligger endda på medfølgende
CD - ved navn MP4SP, ligesom der henvises til "virtual dub", som jeg også
har forsøgt med.
Problemet med disse programmer er at de har meget ringe hjælpefiler, som
vist nærmest er skrevet for ingeniører...
SÅ..hvem kan forklare mig præcis hvad det er, jeg skal gøre, for at få disse
avi filer til at vises på min Jukebox?
Eller måske henvise til et websted med en forklaring for "dummies"?
Tak
Preben

--
m.v.h.