Opdateret Browscap.ini - hvor?
Fra :

Dato : 07-03-01 15:39

Jeg søger efter en opdateret version af browscap.ini der tager hensyn til de
nye version 6.0 browsere...

Hos Microsoft henvises til cyScape - men den nyeste de har er et år
gammel!!!

Hvem kan henvise til en nyere?

- Niels

Fra : Jakob Andersen

Dato : 07-03-01 16:45

"NØ" <noe@rki.dk.nospam> wrote
> Jeg søger efter en opdateret version af browscap.ini der tager hensyn til
de
> nye version 6.0 browsere...

Jeg håber ikke jeg får tæsk af folk nu, men der følger en rimelig ny en med
PHP4 som kan hentes fra http://dk.php.net

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 07-03-01 16:51

"Jakob Andersen" <jakob@andersen.as> wrote in
<cIsp6.59$Rm4.3072@twister.sunsite.dk>:

>"NØ" <noe@rki.dk.nospam> wrote
>de
>
>Jeg håber ikke jeg får tæsk af folk nu, men der følger en rimelig ny en
>med PHP4 som kan hentes fra http://dk.php.net

du får ikke tæsk ... ... men jeg vil blot påpege, at vi havde store
problemer med at få browscap.ini fra PHP4 til at virke på vores NT4. Så vidt
vi kunne teste os frem til, så crashede den hver gang en browser den ikke
kendte kom ind på siden (i dette tilfælde Opera 5).

Jesper

--
Philip Zimmermann quits NAI. See his post in sci.crypt - msg-ID:

- Jesper Stocholm