Prob med trådløs tast og mus
Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 30-12-02 10:30

Hej!

Jeg har købt et trådløst tastatur med mus fra Genius.
Det fungere også fint nok pånær når min computer har været slukket. Så er
det ligesom min tastatur ikke kan findes. Så er jeg nødt til at lave en ny
søgning ved at trykke på knappen på modtageren og på knappen på tastaturet
for at den kan findes igen.
Hva kan der være galt?
Sættet har måske været for billigt? Jeg gav 399,- for det hele. Jeg vovede
nu at købe det da jeg ved genius har været på markedet i mange mange år.

Mvh Søren C

Fra : H.H.

Dato : 30-12-02 10:38

Søren Christensen (4200) wrote:
> [...]
> nu at købe det da jeg ved genius har været på markedet i mange mange år.

Det kunne måske reddes hvis din pc gav 5v ud permanent.
Dvs at man skulle kunne genstarte pc'en vis tasteturet.
Men ikke hjælpe hvis der bliver slukket helt.

H.H.

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 30-12-02 13:30

"H.H." <dum@email.de.de.de> skrev i en meddelelse

> Det kunne måske reddes hvis din pc gav 5v ud permanent.

Hvordan får jeg den til det?

Hygge

Fra : EH-Fniller

Dato : 30-12-02 17:20

> Hvordan får jeg den til det?
>
> Hygge

Forudsat at dit bundkort er et ATX kan det sættes op i Bios.
Nogle modeller, bla det jeg haf skulle der flyttes en jumber
på bundkortet.
Det vil stå i manualen hvad du skal gøre.

Det vil mindske problemet men ikke fjerne det,

mvh

H.H.

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 30-12-02 22:04

"EH-Fniller" <en_skod@email.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> på bundkortet.
> Det vil stå i manualen hvad du skal gøre.
>
> Det vil mindske problemet men ikke fjerne det,

Det eneste jeg umiddelbart kan finde er: Pci standby power.

Der er ikke andre jeg kan se.

Hygge