CD ud CD ind
Fra : Power

Dato : 30-12-02 09:04

Jeg har installeret et lille program, der kan skubbe CD ud og ind. Det
kender alle sikkert. Men hvordan får jeg et tilsvarende, der kan skubbe
brænder CD ud og ind, ikke en ombytning. Det skal være således, at jeg kan
skubbe den ene eller den anden CD skuffe ud og ind.

Erik

Fra : Aezay

Dato : 30-12-02 09:58

"Power" <power@mail.dk> wrote in message news:3e0ffde7$0$2568$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> [...]
> brænder CD ud og ind, ikke en ombytning. Det skal være således, at jeg kan
> skubbe den ene eller den anden CD skuffe ud og ind.

Måske kan dette bruges?
http://web.cefriel.it/~frumento/uploads/programs/ejectcd.zip

/Anders

Fra : LarsS

Dato : 30-12-02 10:53

"Power" <power@mail.dk> wrote ...

> [...]
> brænder CD ud og ind, ikke en ombytning. Det skal være således, at jeg kan
> skubbe den ene eller den anden CD skuffe ud og ind.

HiCDEject
http://www.kgsoft.com/downloads/

Fra : Niels Andersen

Dato : 30-12-02 16:04

Power wrote in <3e0ffde7$0$2568$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>:
> [...]
> brænder CD ud og ind, ikke en ombytning. Det skal være således, at jeg kan
> skubbe den ene eller den anden CD skuffe ud og ind.

Jeg bruger samme program uanset hvilken skuffe det drejer sig om. Programmet
hedder ganske simpelt "eject", og er skrevet af Jeff Tranter.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : B.R.

Dato : 30-12-02 16:20

Niels Andersen wrote:

> Jeg bruger samme program uanset hvilken skuffe det drejer sig om.
> Programmet hedder ganske simpelt "eject", og er skrevet af Jeff
> Tranter.

Jeg har kigget på det her http://sourceforge.net/projects/eject og er det
korrekt forstået det *kun* understøttes af linux og ikke feks. win xp?

Bjarne
Fjern no spam i mailadresse
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Niels Andersen

Dato : 30-12-02 19:09

B.R. wrote in <3e106419$0$47414$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>:
> Jeg har kigget på det her http://sourceforge.net/projects/eject og er det
> korrekt forstået det *kun* understøttes af linux og ikke feks. win xp?

Det skulle egentlig ikke undre mig. Det er vist ca. 99% af programmet der
skulle skrives om for at lave en Windows-version.

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : Power

Dato : 30-12-02 16:19

"Power" <power@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> brænder CD ud og ind, ikke en ombytning. Det skal være således, at jeg kan
> skubbe den ene eller den anden CD skuffe ud og ind.

Tak for svarene - nu virker det / Erik

Fra : B.R.

Dato : 30-12-02 16:22

Power wrote: