Logon problem Telia
Fra : Henrik Lohse

Dato : 30-12-02 02:37

Hej

Jeg har et problem som jeg håber nogen kan hjælpe med.

Når jeg jeg logger på på Telia Bredbånd får jeg en dialogbox med følgende
fejlmeddelelse:

Der opstod en fejl under kørslen.
Vil du søge efter fejlen?

Linie: 321
Fejl: Et objekt var ventet.

Hvis jeg klikker på startes en debugger (Microsoft script editor), men det
bliver jeg ikke meget klogere af.
Hvis jeg klikker på Nej, bliver jeg logget på uden problemmer.

Har I nogen ideer om hvad dette kan skyldes, og hvordan det kan afhjælpes?

Med venlig hilsen
Henrik Lohse

Fjern <nospam> fra mail-addresse ved svar.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-12-02 03:06

"Henrik Lohse" <henrik.lohse<@nospam>get2net.dk> skrev :

>Når jeg jeg logger på på Telia Bredbånd får jeg en dialogbox med følgende
>fejlmeddelelse:

Du logger åbentbart ind ved hjælp ef en webside, hvorpå der er en
scriptfejl, som du ikke kan gøre noget ved.

I IE: funktioner => indstillinger => avanceret => slå
javascriptfejlfinding fra.

Fra : Henrik Lohse

Dato : 30-12-02 04:20

> Du logger åbentbart ind ved hjælp ef en webside, hvorpå der er en
> scriptfejl, som du ikke kan gøre noget ved.
>
> I IE: funktioner => indstillinger => avanceret => slå
> javascriptfejlfinding fra.

Det er bare super. Jeg takker mange gange.

mvh
Henrik

Fra : P.N.

Dato : 11-01-03 10:53

"Henrik Lohse get2net.dk>" <henrik.lohse<@nospam> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har et problem som jeg håber nogen kan hjælpe med.
>
> Når jeg jeg logger på på Telia Bredbånd får jeg en dialogbox med følgende

Jeg ringede til telia og sagde at jeg var træt af at logge ind via websiden,
de henviste mig til
www.jorgensen.ch her hentede jeg et program, jeg kan logge på med.
MVH P.N.

Fra : Svend Jørgensen

Dato : 12-01-03 21:33

"P.N." <pip160@hotmail.com> wrote in message

> Jeg ringede til telia og sagde at jeg var træt af at logge ind via
> [...]

Ha ! det må jeg sige, det er sgu da fedt når telia begynder at henvise til
min side

Jeg har lagt en ny version op.

--
Svend