Spørgsmål: USB-PS/2 musestik converter?
Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 30-12-02 00:14

Hej Allesammen
Er der nogen her på NG der har kendskab til hvor man kan få fat
på en converter mellem USB og et musestik, således at man kan
tilkoble sin trådløse optiske mus til et USB-stik når man har været
så "dum" at brænde sin museport af ved at skifte mus mens puteren
var tændt???
Bruger i øjeblikket en lånt optisk USB-mus med hale, men det andet
ville jo være dejligt...

På forhånd tak til jer hjælpsomme sjæle, der måske kan løse mit problem.

Godt Nytår

Henrik, Slagelse

Fra : arc@na

Dato : 30-12-02 00:31

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@hotmail.com> wrote in news:aunvju
$2chf$1@news.cybercity.dk:

> Er der nogen her p† NG der har kendskab til hvor man kan f† fat
> p† en converter mellem USB og et musestik,

Hvis du tænker på en USB -> PS2 -converter, så prøv i dit lokale
indkøbscenter. Fredgaard, Fona, ja, jeg er lige ved at tro at Bog&Idé
også er leveringsdygtige. Eller i en computerforretning...

--
Godt nyt hår,
arc@na

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 30-12-02 00:44

"Henrik Vestergaard" skrev:
> Er der nogen her på NG der har kendskab til hvor man
> kan få fat på en converter mellem USB og et musestik,
> således at man kan tilkoble sin trådløse optiske mus til
> et USB-stik [..]

www.THansen.Dk har en "USB til PS/2 dobbelt adapter" til kr. 149 i
sortimentet. Det fås næppe billigere.

Se: http://makeashorterlink.com/?W2F3528E2