Knust AMD XP1600+ CPU
Fra : Johnny Haugaard

Dato : 29-12-02 23:33

Hej

Jeg havde overdraget min fint kørende CPU til min bror, da jeg har
opgraderet.

Han putter den i maskinen og intet funker, hverken et dyt eller et blink på
skærm. der sker bare intet.

Jeg henter den og prøver i min igen, der har den jo lige kørt. Men samme
resultat her.

Inden jeg puttede den i min igen kikkede jeg den lige over engang. Der var
intet, bortset fra en microskopisk detalje ved det ene hjørne på selve
kernen. Sikkert sket da han monterede køleren

Er det nok til at den er kaput.

mvh haug

Fra : Unlock i Horsens

Dato : 29-12-02 23:45

Jep... Det samme skete med min amd1400 da jeg skulle skifte køler (for at
give den mere køling) sad der AMD rester på den gamle køler...ikke skide
godt. Kører nu Intel.

Fra : Jan vilhelmsen

Dato : 30-12-02 08:26

Hmm min duron 800 er knust i kanten hele vejen rundt og den kører stadig
godt.

Fra : Peter Jespersen

Dato : 30-12-02 18:55

On Mon, 30 Dec 2002 08:25:35 +0100, Jan vilhelmsen wrote:

>Hmm min duron 800 er knust i kanten hele vejen rundt og den kører stadig
>godt.

Sådan ser min gamle Duron 700Mhz også ud, måske er de i familie

>"Unlock i Horsens" <olesan@tdcadsl.dk> wrote in message

>var

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #221493
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Ice cream is a dish best served cold.