Fodring af vildt med gulerødder ???
Fra : Tikka

Dato : 29-12-02 23:05

Fodring af vildt med gulerødder ???

Hvad siger i til dette spørgsmål ???

Jeg har adgang til billige Gulerødder men
vil Rådyrene spise dem ??

Mvh. Tikka

Fra : PJ

Dato : 30-12-02 00:47

Nej! ikke rådyrene - men de vilde heste elsker dem!

PJ

Fra : Bjarne Dueholm

Dato : 13-01-03 22:26

I Sverige har jeg set rådyr spise gulerødder med stor lyst, men om de gør
det i DK vides ikke. På min jagt på Falster bruger vi sukkerroer , men de
spiser dem først når det bliver småt med anden føde.

mvh
Bjarne

Fra : Bjarne Aakerman

Dato : 13-01-03 23:40

Jeg prøvede for 5 dage siden at lægge gulerødder ud på min foder plads
(Bornholm), men de er ikke blevet spist, derimod er alle æbler og alle
aksene spist (rug).
Bjarne Aa

Fra : Martin Sørensen

Dato : 14-01-03 18:51

Jeg har osse prøvet at fodre med gulerødder, men det er så vidt jeg kan se
kun musene der har nydt godt af dem.
Derimod kålroer ved jeg hjorte er glade for, så mon ikke råvildtet også kan
lide dem

Martin
www.danhunters.dk