Blå succes
Fra : Anet

Dato : 29-12-02 21:35

Flot pels med masser af glans i. Jeg giver mine heste blå succes hver dag og
aldrig har de haft så flot en pels + at de desuden får soyaolie oven på
maden også. Jeg syntes at i år har hestene en ekstra god optagelse af det
givne foder. Jeg fodrer ikke nær så meget som de andre år og jeg har lige så
pæne heste. Tænker at det b.la er pga vitaminerne. Ander her i gruppen der
bruger blå succes?

--
Hilsen
Annette

Fra : Tanja Bromley

Dato : 30-12-02 20:02

"Anet" <anet@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> pæne heste. Tænker at det b.la er pga vitaminerne. Ander her i gruppen der

Næ, jeg kender ikke umiddelbart produktet.
Indeholder det organisk bundne mineraler ? Ja altså, grunden til at jeg
spørger er, at det er et kunststykke uden lige at finde en
vitamin/mineralblanding, der går i spænd med wrap - og når jeg så samtidig
kræver det skal være organisk optageligt ... well, det er ikke så nemt
Så jeg er åben for nye input ?

/Tanja

Fra : Anet

Dato : 30-12-02 21:22

> [...]
samtidig
> kræver det skal være organisk optageligt ... well, det er ikke så nemt

Jeg ville nok ikke bruge det sammen med Wrap og som selv skriver så er Wrap
meget svær at finde noget som det kan balancere sammen med så hesten ikke
får for meget af nogle ting og for lidt af andre. Så vidt jeg ved er der
lavet prøver om optagelsen og jeg har set dem på et tidspunkt i forbindelse
med mit arbejde. Hvor jeg helt nøjagtig kan finde de prøveresultater kan jeg
ikke lige huske men det sted jeg arbejde sendte også selv de forskellige
produkter til undersøgelser på deres egne laboratorier så de var helt sikre
på hvad der var i produktet og var sikker på sammensætningen. Det var
stordrift af dyr til slagtning.

--
Hilsen
Annette

Fra : Anet

Dato : 30-12-02 21:32

Prøv evt. at kigge på dette link.

http://www.aller-molle.dk/body_pakkevarer_vitaminer.html

--
Hilsen
Annette

Fra : Tanja Bromley

Dato : 30-12-02 23:26

Tak for det ... og jeg er dum Der er jo ingen mineraler i *S*
Nå, men så glem bare mit spørgsmål, ok

Mvh. Tanja

Fra : Anet

Dato : 30-12-02 23:45

Hej Tanja

Jeg er godt klar over at det er kanonsvært nogle gange at finde foder der
passer sammen i sammensætningen. Det var bare lettere at finde
varedeklarationen frem så du kunne læse selv ud af den. Det får man tit mere
ud af. Jeg kan godt lide det da det også er i flydende form og det giver en
mere ensartet dosering som ikke mister kraft jo mere det står i fri luft.
Men blå succes er dyrt men til gengæld er det meget meget drøjt i brug. Der
skal ikke bruges ret meget hver gang. Vi har en meget kræsen araber-hest som
normalt ikke vil spise hvad som helst og selv ham er det ok for.

--
Hilsen
Annette