Max cpu på et soltek sl75kav
Fra : Brian k lauritzen

Dato : 29-12-02 19:59

Hej.

Jeg har et Soltek SL75KAV bundkort, jeg vil godt opgradere fra en duron 900
til en XP cpu, hvad kan bundkortet max klare af dem?

--

Vh

Brian k lauritzen

(AMD XP 1.56 Ghz, 512Mb, 60Gb, GF3 Ti200, Pioneer 16/40 DVD, Plextor
16/10/40A, Chieftec Dragon DX-01BL-D, Sony 420GS etc. )

Fra : Joe Sandøe

Dato : 29-12-02 20:16

"Brian k lauritzen" <brian.lauritzen@get2net.dk> wrote in message
> Hej.
>
> Jeg har et Soltek SL75KAV bundkort, jeg vil godt opgradere fra en duron
900
> til en XP cpu, hvad kan bundkortet max klare af dem?

Kik under dk.edb.hardware.bundkort

Der er lige en tråd, der omhandler netop dette spørgsmål.
VH Joe

Fra : Brian k lauritzen

Dato : 29-12-02 22:00

"Joe Sandøe" <joe*fjern*@tv.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 900
> >
> Kik under dk.edb.hardware.bundkort
>
> Der er lige en tråd, der omhandler netop dette spørgsmål.

Hej

Ok, tak for svarene.

Vh

Brian k lauritzen