I/O fejl ved overførsel til Flash Drive...~
Fra : TDN

Dato : 29-12-02 19:12

Hej !

Jeg har en 64 Mb. Flash Drive der driller. Nogle filer vil den bare ikke
tage imod. Den stopper et vilkårligt sted i overførslen og meddeler at der
er en I/O-enhedsfejl. Det er især nogle Mpeg filer som ellers virker
upåklageligt når jeg afspiller dem fra HD'en men ikke vil kopieres til Flash
Driv'en. Det kan dog også være exe-filer den ikke vil kopiere.

Der er garanti på Flash Driv'en.

Jeg har prøvet både med det software Win XP selv installerer og det
medfølgende. Den eneste forskel er at med Win XP meddeler den fejlen medens
den originale fryser XP'en når man afslutter kopieringen efter den er gået i
stå.

Nogen bud på hvad der er galt ??

Mvh
Thomas