Sipix Digital Kamera
Fra : Lina Lind

Dato : 29-12-02 18:30

Jeg kigger mig om efter et digitalt kamera og har kigget på Sipix Deluxe
digital Kamera som koster omkring 800 kr.
Nogen, der kender kameraet?
Er kameraet godt nok i forhold til den billige pris? Jeg skal bruge kameraet
til private billeder og mindre opgaver, så jeg vil ikke ofte flere tusinde
kroner et kamera, da jeg tror et billigt kan dække mine behov?

Hvad mener I?

Mvh
Lina Lind Christensen

Fra : Madsen

Dato : 29-12-02 18:47

Lina Lind skrev:

> Jeg kigger mig om efter et digitalt kamera og har kigget på Sipix
> Deluxe digital Kamera som koster omkring 800 kr. Nogen, der kender
> kameraet? Er kameraet godt nok i forhold til den billige pris?

Prøv <news:Xns92F2C60BE361E.thomas@madsen.tdcadsl.dk>
I omtalte gruppe bliver Sipix jævnligt debateret.

Madsen.

Fra : Lina Lind

Dato : 29-12-02 18:59

> Prøv <news:Xns92F2C60BE361E.thomas@madsen.tdcadsl.dk>
> I omtalte gruppe bliver Sipix jævnligt debateret.

Ok, det vil jeg kigge lidt på. Mange tak for hjælpen

Fra : Madsen

Dato : 29-12-02 19:11

Lina Lind skrev:

> Ok, det vil jeg kigge lidt på. Mange tak for hjælpen

Velbekom :)
Hvis du ikke lige kan finde noget i gruppen så kan jeg anbefale
Google Groups. <http://www.google.com/advanced_group_search?hl=da>

Se f.eks. her:
<http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&scoring=d&q=Sipix+group%3Adk.fritid.foto&btnG=Google-s%C3%B8gning>

Madsen.