mine spil hakker !
Fra : jan Pedersen

Dato : 29-12-02 17:36

Hjælp mine spil hakker !

Jeg aner ikke hvad der kan være galt ..

jeg har en ny pc.

asus p4s333 socket 478 bundkort
pentium 4 1700 +
ddr 256 ram
geforce 3 ti-200
sb live awe 32
win xp

jeg har oplevet at et spil som mafia jeg lige har købt, hakker ..

det der sker er at spillet fryser i nogle seckunder af gangen, hvis jeg
forholder mig passiv starter spillet igen men kun et sekundt, og derefter
fryser igen.

Jeg har prøvet at stille grafiken ned på minimum, men det hjælper ikke, det
virker som om hver gang jeg prøver at køre igen så fryser den. Der kommer
en meget svag "ssss" lyd hver gang den fryser, og jeg kan ikke gøre noget
mens den fryser,
jeg er nød til at vente indtil den kører igen det der lille splitsekund og
så kan jeg lige nå at trykke escape, men når jeg loader igen så opstår
problemet igen ikke altid sammen sted.

lyden der kommer lyder ikke som en harddisk lyd og heller ikke som en ram
lyd.

jeg fatter ikke hvad der går galt.

hjælp .. jeg er grædefærdig efterhånden.

jan P

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-02 18:01

>Hjælp mine spil hakker !
>
>Jeg aner ikke hvad der kan være galt ..
>
>jeg har en ny pc.
>

>asus p4s333 socket 478 bundkort
>pentium 4 1700 +
Ok.

>ddr 256 ram
Alt for lidt til XP, minimum 512mb ram.

>geforce 3 ti-200
Bør være nok til det medste.

>sb live awe 32
>win xp

Vi har næsten ens konfig, min P4 1.7wm, med 512 mb RIMM, GF4 4200 128mb
Ingen problemmer med spil, eller XP for den sags skyld.

>jeg har oplevet at et spil som mafia jeg lige har købt, hakker ..
Har jeg ikke prøvet endnu.

>det der sker er at spillet fryser i nogle seckunder af gangen, hvis jeg
>forholder mig passiv starter spillet igen men kun et sekundt, og derefter
>fryser igen.
Jeg går ud fra at køleren er sat ordenligt på, så det ikke er et varme
problem, og kunne forstille mig at det er en grafik driver der driller.
Jeg bruger eks: Nvidia V29.42.

Eller har jeg ingen ideer.

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : Allan Hansen

Dato : 29-12-02 18:51

Jeg tror at DirectX 9.0 & Nvidia 41.09_win2kxp driverne ordner problemerne
Jeg kører Mafia glidende på en 800Thunderbird med 256 SDram og G-Force 2
med god opløsning...
Allan

Fra : Leony

Dato : 30-12-02 07:49

> [...]

> det der sker er at spillet fryser i nogle seckunder af gangen, hvis
> jeg forholder mig passiv starter spillet igen men kun et sekundt, og

Har du nogle programmer kørende i baggrunden (kan ofte ses nede ved uret).
Prøv at slå alt fra du ikke bruger.
Det kan du køre vha msconfig.
Start -> Kør -> skriv msconfig
På fanebladet start kan du kontrollere hvilke programmer der kører fra
starten.

Prøv også at læse mafia's hjemmeside, måske er det et kendt problem at mafia
hakker med de drivere du bruger eller lignende.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : John Drescher

Dato : 30-12-02 09:50

Du skriver ikke om du selv har installeret operativsystem, men det er min
erfaring at mange glemmer at installere chipset drivere. Hvis de er
installeret, så prøv at checke hos Asus for opdaterede drivere, både chipset
og BIOS.

John