Storno på Amager
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 29-12-02 15:19

Kender nogen af jer noget til Stornos historie sådan mere billedmæssigt,
men også gerne mht. andre ting som fx brochurer og datablade over
deres mobilradioer og lign.?

Jeg er ikke mindst interesseret i fotos af bygningerne ude- og indefra på
adresserne Ved Amagerbanen, Sundholmsvej, Telemarksgade og
Artillerivej/Drechselsgade. Men også fra Midtager i Glostrup.

Perioden er cirka 1950 til cirka 1980, dvs. indtil Motorola købte Storno af
General Electric som havde erhvervet det dengang danske firma o. 1977.

--
Jørgen Grandt / www.hamigen.dk (mails til mig er minus 'men')

Fra : 8sl

Dato : 02-01-03 20:18

Hej Jørgen.

Storno/Motorola udgav engang i midten af 90'erne en lille folder/hæfte i
anledning af Stornos 50 års (?) jubilæum. Jeg mener, jeg har den
liggende på mit arbejde - eller måske er den røget i papirkurven i
forbindelse med mit firmas flytning til en ny adresse i 2001. Jeg skal
kigge efter den på mandag, når jeg returnerer efter min lille juleferie.
Måske indeholder den noget af interesse.

Mvh
Svend-Erik

http://www.kandu.dk/

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 02-01-03 23:33

"8sl" skrev:

> [...]
> kigge efter den på mandag, når jeg returnerer efter min lille juleferie.
> Måske indeholder den noget af interesse.

Det lyder godt, Svend-Erik. På forhånd tak - for det som da umuligt kan
være blevet arkiveret lodret. Håber jeg!

--
Forbindtligst
Jørgen Grandt