Byggesæt
Fra : Bundgaard

Dato : 29-12-02 15:09

Hej er der nogen der ved hvor man kan købe byggesæt

til stangbygning gerne på nettet også hvis der skulle være

en butik i nærheden af Vejle Kolding eller Fredericia

Hilsen Dan Bundgaard

Fra : HB

Dato : 29-12-02 16:18

"Bundgaard" <bundgaard@jellingnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej er der nogen der ved hvor man kan købe byggesæt
>
> til stangbygning gerne på nettet også hvis der skulle være
>
> en butik i nærheden af Vejle Kolding eller Fredericia

Geografisk kan jeg ikke lige hjælpe dig, men Go Fishing i Odense var da en
mulighed. Hvad jeg ved af, har de enormt meget grej - også til selvbyg.

http://www.go-fishing.dk/default.html

VH
Henrik

Fra : Lasse Karlsson

Dato : 30-12-02 20:43

Hej Dan

Butikker med et godt udvalg i stangbygning: Go fishing, Ækvator sport, begge
i Odense og på nettet.
Korsholm i skjern, deres hjemmeside er dog ikke oppe og køre i øjeblikket.

Mvh
Lasse

Fra : jakob

Dato : 30-12-02 23:15

In article <oj7qua.aov.ln@news.artscape.dk>, fluekaep@hotmail.com
says...
> Korsholm i skjern, deres hjemmeside er dog ikke oppe og køre i øjeblikket.

Ja det er sgu en joke. Den har da vist aldrig fungeret eller hvad,
hvertfald ikke det sidste år.

Butikker der skilter med "kommer snart" burde tage det alvorligt. Der er
ikke noget mere irreterende når man surfer forbi engang imellem og finde
det samme tomme løfte, bare fordi det skulle være smart og have et site.

Jeg tror sgu snart jeg ringer til dem

Hygge

Jakob

Fra : Lasse Karlsson

Dato : 31-12-02 15:21

Hej Jakob

Faktisk havde de en side der kørte først på året, men den var ikke optimal.
Og jo det er lidt irriterende når butikker ikke følger op den slags tiltag,
men
der ligger Korsholm i den milde ende, svenske bios har ikke gjort noget i
halvandet år, udover at skifte teksten med kommer til sommer ud med snart

Jeg ved fra anden side at der skulle komme noget på nettet fra Korsholm i
starten af det nye år, så lad os vente og se

Lasse