Til bla. Helle A (lidt OT)
Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-12-02 13:33

Vil bare spørge, hvordan bl.a. Helle får teksten til at fremstå
så pænt og læsevenlig?

mvh Eva

Fra : Helle Andersen

Dato : 29-12-02 15:28

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:3e0eeada$0$210$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Vil bare spørge, hvordan bl.a. Helle får teksten til at fremstå
> så pænt og læsevenlig?

Jeg tilretter min tekst. Det er lidt besværligt i starten, men
det bliver hurtigt en vane, som man ikke tænker over.

Du kan simpelthen - hver gang du har skrevet et indlæg -
gå til slutningen af hver linie og lave linieskift med den
"knækkede pil" hvor du synes, at det vil se pænt ud.

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-12-02 17:07

> [...]
> gå til slutningen af hver linie og lave linieskift med den
> "knækkede pil" hvor du synes, at det vil se pænt ud.

OK, det vil jeg prøve!
Troede det var et eller andet med indstillinger!

mvh Eva

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 30-12-02 20:15

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> writes:

> Vil bare spørge, hvordan bl.a. Helle får teksten til at fremstå
> så pænt og læsevenlig?

Det kan også gøres ved at bruge en newsreader der kan gøre det selv.
Netscape eller gnus f.eks.

Men du har ret i, at det er ret trælst at læse, når linjerne bliver
for lange eller begynder at ombryde forkerte steder.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.triane.dk, juletræer, dekorationsmateriale og julebutik

Fra : John Sahl

Dato : 31-12-02 10:56

Eva Schmidt wrote:
> Vil bare spørge, hvordan bl.a. Helle får teksten til at fremstå
> så pænt og læsevenlig?

Først opgraderer du din newsreader, der er kommet en
del nye til siden den version 5 du bruger.

Derefter installerer du OE-Quotefix som du finder her:

http://jump.to/oe-quotefix vælg nyeste version og husk
rækkefølgen.

God fornøjelse

--
God jul og et rigtig lækkert nytår,
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk

Fra : Marianne Juul Peders~

Dato : 31-12-02 11:53

John Sahl wrote:
> Derefter installerer du OE-Quotefix som du finder her:
>
> http://jump.to/oe-quotefix vælg nyeste version og husk
> rækkefølgen.
>
> God fornøjelse

Takker, den kunne jeg også bruge.