kennelhoste
Fra : Thomas

Dato : 29-12-02 13:29

Hejsa

min labrador på 1 1/2 år har fået kennelhoste.

er der noget særligt jeg skal være opmærksom på ??

Vi har købt bromhexidin hostemiddel og giver ham, efter anbefaling fra
dyrlægen..

Kan han sove i sit isolerede udendørs hundehus ???

kan han være ude om dagen som han plejer ??

o.s.v.

råd udbedes..

thomas

Fra : Freedom

Dato : 30-12-02 15:10

> [...]
> dyrlægen..
>
> Kan han sove i sit isolerede udendørs hundehus ???
>
> kan han være ude om dagen som han plejer ??

Hejsa, jeg ville tage ham ind i varmen;)

osv kan jeg ikke svare på;), men min dyrlæge sagde de skal holdes i ro!

Iben

Fra : Trine Svenstrup

Dato : 02-01-03 00:20

Hej,

For alt i verden hold din hund i ro. Bevægelser gør at hunden skal hoste, og
det er bare så synd. Min hund havde kennelhoste for ca 2 måneder siden, så
jeg ved, hvor hårdt det kan være, at høre på hundens hæse host. Min kastede
også op hver anden gang han hostede. Min dyrelæge anbefalede ½ kodimagnyl
hver aften inden sengetid. Der er et stof i som virker hostedæmpende. I har
godt et hostemiddel til jeres, så det skulle være godt nok.
God bedring til hunden.

Med venlig hilsen Trine.

Fra : Thomas

Dato : 02-01-03 15:50

for lige at følge op så er hosten nu næsten væk..

uden nogen problemer, lidt hostesaft som han bestemt ikke kunne lide i 2-3
dage det var alt..

thomas

Fra : Freedom

Dato : 02-01-03 18:12