MS Windows
briani 27239
Win XP SP1
Fra : Pico

Dato : 29-12-02 13:31

Jeg har endelig fået taget mig sammen til at installere SP 1,
jeg valgte uden gendannelse da der på drev C var ca. 700 mb.
fri plads og det synes jeg ikke var for meget og jeg kan jo
altid lægge den sidste Image ind.
Efter installationen af SP 1 er der kun 265 mb. fri plads på
disk C, er der nogen af jer der har erfaring for om SP 1 virkelig
fylder 450 - 500 mb. ?

Pico

Fra : Claus

Dato : 29-12-02 14:17

Det er nok fordi den automatisk laver en nyt gendannelsespunkt..Det kræver
plads...

Claus

Fra : Pico

Dato : 29-12-02 14:36

Claus wrote:
> Det er nok fordi den automatisk laver en nyt gendannelsespunkt..Det
> kræver plads...

Du har delvis ret. Jeg havde kontroleret gendannelspunktet, mappen var fra
28/12 2001 så jeg troede ikke den havde lavet et nyt. Jeg har slået gendannelse
fra, men aligevel har den lavet et i dag da jeg installerede SP 1.
Du har dog ikke ret i at det fylder meget, det fylder kun ca. 82 mb. så den
må jo have lagt en del andet på disken.
Pico

Fra : Madsen

Dato : 29-12-02 16:12

Pico skrev:

> Du har dog ikke ret i at det fylder meget, det fylder kun ca. 82
> mb. så den må jo have lagt en del andet på disken.

Prøv evt. et kig på denne tidligere tråd her fra gruppen:
<http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&frame=right&th=c55351ba3b93916a&seekm=ar670e%24fvi9b%241%40ID-157131.news.dfncis.de#link1>

Madsen.

Fra : Pico

Dato : 29-12-02 17:34

Madsen wrote:

> Prøv evt. et kig på denne tidligere tråd her fra gruppen:

> [...]

Tak for henvisningen. Jeg synes ellers jeg havde kigget i gruppen,
men åbenbart ikke grundigt nok.
Mærkeligt SP 1 laver så stor en mappe selvom man beder om ikke at
få et tilbageførselspunkt.
Nu har jeg lagt servicepakfilerne over på en anden disk, så må tiden
vise om XP spørger efter dem. Det er helt rart ikke at skulle "rode"
med PartionMagic for at skabe mere plads på disken.
Ved nogen af jer om det er muligt at lave en slipstreamet boot cd
med den danske XP.
Pico

Fra : Madsen

Dato : 29-12-02 18:13

Pico skrev:

> Ved nogen af jer om det er muligt at lave en slipstreamet boot cd
> med den danske XP.

Jeg har gjort det på en kammerats fulde version af WinXP Pro DK så
det kan man godt.

Madsen.

Fra : Pico

Dato : 29-12-02 22:34

Madsen wrote:

> Jeg har gjort det på en kammerats fulde version af WinXP Pro DK så
> det kan man godt.

Det lyder godt. Det må jeg se at finde ud af.
Pico

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 31-12-02 00:03

On Sun, 29 Dec 2002 22:34:01 +0100, "Pico" <Pico@post9.tele.dk> wrote:

>Det lyder godt. Det må jeg se at finde ud af.

http://www.windows-help.net/WindowsXP/winxp-sp1-bootcd.html

Morten
morten@bowman.dk