Kender I et godt nytårsarrangement - som e~
Fra : Carsten Thomsen

Dato : 29-12-02 10:04

Hej alle!

Kender I et godt nytårsarrangement - som er børnevenligt ?

Dvs. en fest eller et arrangement, hvor man kan tage børnene med!

Mange hilsner fra
Carsten
cajuth@hotmail.com

PS:
Er du født mellem 1966 og 1972 - så send mig en mail. Jeg er ved at lave en
"klub" for personer født mellem 1966 og 1972...

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 16-01-03 01:41

"Carsten Thomsen" <cajuth@hotmail.com> wrote in message

> Kender I et godt nytårsarrangement - som er børnevenligt ?
>
> Dvs. en fest eller et arrangement, hvor man kan tage børnene med!

Tjoh???

Køb en palle heksehyl engros.
Altså en stor palle med over 100000 heksehyl.
Stik ild på de pakker der ligger nederst og løb som om du var blevet betalet
for ikke at gøre andet.
Det plejer at underholde børnene og så er det komplet ufarligt hvis man
holder sig på behørig afstand.

Effekten kan evt. forstærkes hvis du ligeledes har anskaffet dig en palle
kanonslag af samme størrelse og mængde og
hvis du ligeledes tænder op, nedefra. Det plejer de at kunne lide

Hvis man er lidt mere modig kan man bruge den brændende heksehylspalle som
en slags lejerbål og danse kinddans rundt om den.
Jeg vil dog fraråde at man griller snobrød over pallen idet jeg ikke tror på
at det er særligt sundt

Steven.

--
Fjern 1977 fra mailadresse hvis du vil sende mail til mig
Remove 1977 from the mailadress if you wish to send me mail directly.