ASUS P4G8X, fejl på SHG's hjemmeside?
Fra : Alan

Dato : 29-12-02 10:55

Hej, ifølge SHG's beskrivelse af deluxe modellen her:
www.shg.dk/htmlfiles/infobox.asp?varenr=310269&kat=

Har den ikke S-ATA, Gigabit LAN og firewire, men det har den ifølge linket her:
www.ocworkbench.com/2002/asus/p4g8x/p4g8xp1.htm

Det kan da ikke være deluxe modellen SHG har selv om det står i overskriften,
eller passer oplysningerne på ocworkbench ikke ?

Hvilken ram type/producent kan anbefales hvis man ønsker bedst mulig OC
potentiale? DDR 400 (PC3200) er vel et godt bud eller er DDR 333 (PC 2700)
rigeligt? På den anden side så er PC 400 jo kun omkring 100 kr. dyrere så man
kan vel lige så godt tage dem. Jeg har tit set Samsung få god omtale, det gælder
vel stadig, eller er de ikke mere så gode som de har været?

Jeg har tænkt mig at bestykke dette board med to 512MB moduler.

--
Venlig hilsen
Alan

Fra : Alan

Dato : 30-12-02 12:06

> [...]
> www.shg.dk/htmlfiles/infobox.asp?varenr=310269&kat=
>
> Har den ikke S-ATA, Gigabit LAN og firewire, men det har den ifølge linket

Hmm hos Multimedia World indgår de nævnte ting i beskrivelsen, og der er boardet
100 kr. billigere. Mon ikke SHG har lavet en fejl?
www.imw.dk/detaljer.asp?varevalg=1066689

Nøj hvor jeg glæder mig til at nogen får den på lager så jeg endelig, for første
gang, kan komme igang med at sammensætte mit eget system, hvor jeg selv har
udvalgt alle komponenter(efter råd og vejledning fra de kyndige i diverse NG'er,
naturligvis)

Tillader mig lige at være en smule OT, ignorer venligst hvis det irriterer dig,
men dette kabinet er vel et OK valg? Der vil blive monteret CD-ROM,
DVD-brænder(bliver dog først indkøbt om et par måneder) og 3 HD'ere. Jeg går ud
fra at dette ATX board vil passe fint i dette ATX kabinet? Måske dumt spørgsmål,
med jeg vil sgu nødigt stå med nogle stumper der ikke passer sammen, det skulle
jo altsammen være standard, men måske er der avigelser imellem?
www.imw.dk/detaljer.asp?varevalg=1065884

Godt Nytår til alle og tak for de mange gode indlæg i diverse NG'ere hvor folk
gratis har øst ud af sin viden i årets løb.

--
Venlig hilsen
Alan