200mhz 96mb ram... hva skal jeg bruge den ~
Fra : Stefan Jensen

Dato : 29-12-02 10:57

200mhz pentium cpu
96mb edoram
500mb hd
2x 10/100mbits netkort
Lydkort (standard m. mic input)

Hvad kan man bruge sådan en til? Kunne man Evt. sætte den op som firewall?

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-02 11:54

Stefan Jensen skrev:

> [...]
> 2x 10/100mbits netkort
> Lydkort (standard m. mic input)
>
> Hvad kan man bruge sådan en til? Kunne man Evt. sætte den op som

Et Voodoo2-kort (til en hundredelap) i og så kan den maskine spille
Counterstrike/Halflife!
Jeg synes personligt, at den er overkill som firewall - jeg ville bruge en
mindre cpu, der kan køles passivt til det formål.
Har tilfældigvis én, som jeg gerne bytter med din 200

/Chr

Fra : Stefan Jensen

Dato : 29-12-02 14:02

"Christian Mygind" <mygind(a)c.dk> skrev
> Et Voodoo2-kort (til en hundredelap) i og så kan den maskine spille
> Counterstrike/Halflife!
Ved det... har et 2mb i... den kan lige præcis trække cs, i laveste
opløsning :D
> Jeg synes personligt, at den er overkill som firewall - jeg ville bruge en
> mindre cpu, der kan køles passivt til det formål.
Nedclocker den...
> Har tilfældigvis én, som jeg gerne bytter med din 200
Ellers tak du... Salg/bytte er desværre udelukket

Fra : Brian Hansen

Dato : 29-12-02 20:30

"Stefan Jensen" <Stelki@punkass.com> skrev i en meddelelse
> 200mhz pentium cpu
> 96mb edoram
> 500mb hd
> 2x 10/100mbits netkort
> Lydkort (standard m. mic input)

Køre selv med en P166@200 som Web og filserver med Win2000, 256 MB ram og
340GB HD.

Det gør den udemærket. Jeg kan ikke se film på maskinen, men har ikke
problemer med at levere date'erne til en anden.

Brian

Fra : H.H.

Dato : 29-12-02 20:46

Brian Hansen wrote:
> [...]
>
> Det gør den udemærket. Jeg kan ikke se film på maskinen, men har ikke
> problemer med at levere date'erne til en anden.

Eller som jeg har set et sted som:
printer/file/isdn_modem server + ftp server i ét.
Plus at den stod og kørte med kazaa/direct connect + seti@home
på adsl forbindelsen.
Der var ikke meget spræl i menu skiftene men alle der havde kontakt
med pc'en via nettet oplevede det næsten ikke.

H.H.

Fra : Brian Hansen

Dato : 30-12-02 01:39

"H.H." <dum@email.de.de.de> skrev i en meddelelse

> [...]
> Der var ikke meget spræl i menu skiftene men alle der havde kontakt
> med pc'en via nettet oplevede det næsten ikke.

Ja, jeg køre kun med 128Kb upload nu, men komme til at køre 512Kb efter
nytår. Så jeg håber at den stadig kan følge med.

Brian