Der er ligepludselig kommet rødelige skygg~
Fra : Flare

Dato : 29-12-02 01:15

X-postet til dk.edb.hardware + dk.edb.hardware.grafikkort + dk.edb.skærm

Hejsa
Jeg har et Palit GF3 TI200 GFX kort og en 19 " Hansol 900P skærm

og jeg har lige pludselig fået ovenståendet problem. Tror i det er skærmen
eller grafikkortet (er / er ved) at gå i stykker.

(Har ikke lige mulighed for at teste med andre kort eller skærme)

Anders

Fra : Erik

Dato : 29-12-02 07:11

> Jeg har et Palit GF3 TI200 GFX kort og en 19 " Hansol 900P skærm
>
> og jeg har lige pludselig fået ovenståendet problem. Tror i det er
> skærmen eller grafikkortet (er / er ved) at gå i stykker.

Prøv med degauss knappen

Mvh
Erik

Fra : Flare

Dato : 29-12-02 18:40

> Prøv med degauss knappen

No good.....

Anders

Fra : Klaus G.

Dato : 29-12-02 22:21

"Flare" <dct_flare@hotmail.com> wrote in message

> No good.....

Nemlig, men det slukkede en anden mands puter til det LAN jeg var til(For
mange på samme stikdåse) :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : .

Dato : 29-12-02 18:52

On Sun, 29 Dec 2002 01:15:02 +0100, "Flare" <dct_flare@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>eller grafikkortet (er / er ved) at gå i stykker.
>
>(Har ikke lige mulighed for at teste med andre kort eller skærme)

Har du prøvet at slukke for maskinen og få noget søvn? Du kan også se
om det hjælper at slukke - pille stik af - sætte stik på - tænde.
Ellers prøve stille og roligt at vrikke lidt med kablet for at se om
det har fået en skade et sted i kablet.
Mvh Janko

Fra : Jette Bøgsted

Dato : 29-12-02 22:00

>Tror i det er skærmen eller grafikkortet (er / er ved) at gå i stykker.

Hvor gammelæ er skærmen?

Det lyder som om højspændingen har set bedre dage!
Har du prøvet anden skærm?
Evt grafikkort?

--
MVH Troels

Fra : Flare

Dato : 31-12-02 12:45

> Har du prøvet anden skærm?
> Evt grafikkort?

Det havde jeg ikke lige mulighed for. MEN jeg har lige fundet problemet. Det
var ikke min min skærm. Det var GFX kortet. Den klips de sidder og holder
AGP porten fast havde knækket en capacitor af. Så efter en lille lodning og
en hobby kniv til at skære klipsen er her jeg igen et perfekt skræmbillede.
:)))

Anders