Ny bærbar
Fra : Scimden

Dato : 28-12-02 22:55

Jeg skal ud og købe min første bærbare computer, og har kigget lidt på
denne:

Compaq 713EA
.. Mobile AMD® DuronT 4 processor 1000 MHz
med AMD® PowerNow!T teknologi
.. 256 MB RAM
.. 20 G harddisk
.. DVD-ROM / CD-brænder Combidrev
.. 10/100 netkort og 56K modem
.. MP3-jukeboks
.. 14.1" TFT skærm
til 10.000 kr.

Men er det en fornuftig maskine? Jeg skal hovedsageligt bruge den til at
skrive på, og køre netvæk med min stationære computer.

Fra : Allig8or

Dato : 29-12-02 00:18

"Scimden" <scimden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skrive på, og køre netvæk med min stationære computer.
>
> Har en af samme slags,den er fornuftig,men den bliver varm,har en
kammy,der har fået byttet cd-rom/brænder + lidt mere.....
sagt på en anden måde,Jeg ville ikke købe samme model igen.....
Så hellere en Medion fra Aldi,hvis de kan fås......
15.tft.....
40gb.hd.....
infrared.
usb 2.0